Friday, July 6, 2012

Lapte demachiant La Duchesse

Va spuneam ieri ca vreau sa va vorbesc despre un lapte demachiant care m-a lasat muta de uimire. Nu sunt adepta cremelor, dar lotiuni si lapte demachiant folosesc zilnic pentru a-mi curata tenul atat dimineata, cat si seara.  Unele insa mi-au lasat un gust amar, pentru ca mai rau imi uscau tenul si nu le-am mai folosit a doua oara...

Am primit acum o saptamana spre testare un lapte demachiant, care m-a lasat fara cuvinte de cand am desfacut coletul.

Mi-a placut mult punguta, care arata de parca avea inauntrul sau ceva demn de o printesa...


Cand am deschis-o prima data mi-au sarit in ochi niste foi impaturite, pe care cand le-am deschis am fost foarte surprinsa sa vad ca de fapt reprezentau: lista cu ingrediente, declaratia de conformitate si certificatul de calitate conform cu originalul.

Nu am putut gandi in acel moment ca acesti oameni sunt niste profesionisti si isi merita locul in saloanele de cosmetica. Sa nu mai spun ca imediat ce  am ales produsul pe care doresc sa-l testez, mi-a fost si trimis...


Cam asa arata laptele demachiant Gentle Cleanser , care numai dupa ambalaj parca iti arata calitatea sa.

Dar cred ca ajunge cu prezentarea exterioara care cu siguranta si pe voi v-a impresionat, pentru ca vreau sa va spun impresiile mele dupa folosirea acestui produs...

-Este destul de consistent si  are o textura foarte fina , care se  simte minunat pe ten.

-Este suficient sa pui un  bobulet de crema pe discul demachiant, pentru ca il curata foarte bine si eficient si cu aceasta cantitate.

-Este parfumat si miroase foarte bine, iar mie imi place acest lucru...

-Dupa ce m-am demachiat imi simteam tenul foarte curat si hidratat totodata.  Fata mea stralucea, semn  ca isi face treaba bine.

-La pranz am iesit afara si desi a fost canicula, pot spune ca nu a mai fost nevoie sa aplic nici o alta crema protectoare pentru ca am impresia ca are si rol de protectie...Mi-am simtit tenul hidratat pe toata perioada zilei.

Stiu ca este foarte eficient si in tratamentele antirid, dar cum mie inca nu mi-au aparut ridurile o sa -l dau bunicii mele o luna spre testare, impreuna cu cateva dischete demachiante si la cat de multe creme antirid a folosit va avea sigur o parere obiectiva despre el, iar eu voi reveni pe blog si cu impresiile ei.  Am uitat sa va spun ca bunica mea este o femeie tare cocheta :).

Parerea mea este ca merita toti bani, iti curata tenul, iti estompeaza ridurile (pentru ca acestea nu au cum sa dispara complet) si iti ajunge cu siguranta aproximativ sase luni.

Multumesc La Duchesse  pentru ca mi-ai dat sansa sa testez acest minunat produs!

31 comments:

  1. Sa-l folosesti cu placere si la fel si bunica ta :)
    Pe mine ma ajunge un demachiant cam 3 luni :P
    Pupici :*

    ReplyDelete
  2. foarte frumos articolul,e interesant laptele demachiant,pup

    ReplyDelete
  3. sa il folosesti cu placere in continuare

    ReplyDelete
  4. Foarte interesant articolul,si produsele La Duchesse.Sper sa am ocazia sa le incerc si eu intr-o zi.

    ReplyDelete
  5. mi te imaginea deja;)

    ReplyDelete
  6. Eu nu prea folosesc demachiant decat foarte rar si nu am auzit de produsele La Duchesse dar din ce spui tu pare interesant laptele demachiant.

    ReplyDelete
  7. Dancea Ramona ElenaJuly 6, 2012 at 10:26 AM

    Da,are un ambalaj frumos si sigur e un demachiant bun.Sa-l folositi cu placere!

    ReplyDelete
  8. Da arata bine si ambalajul frumos sa ne spui cat este de bun.

    ReplyDelete
  9. Ce v-ati face voi daca nu ar fi laptele demachiant?

    ReplyDelete
  10. probabil ca este un produs de buna calitate,sa-l folosecti cu placere!

    ReplyDelete
  11. Foarte eleganta punga dar si laptele demachiant este foarte bun,l-am incercat,

    ReplyDelete
  12. IMI PLACE PUNGUTA ARATA FOARTE BINE SUPER ARTICOL MA IMPRESIONAT MULT

    ReplyDelete
  13. manolescu ana angelaJuly 6, 2012 at 11:22 AM

    nice; l-as incerca si eu daca il recomanzi cu asa caldura; frumos articol

    ReplyDelete
  14. Alexandrescu CorinaJuly 6, 2012 at 11:50 AM

    e clar merita incercat, dar as vrea sa stiu : ustura ochii? eu aici am mari probleme cu demachiantele, cele mai multe ustura rau. sevetelele ma ajuta mai mult in acest caz.

    ReplyDelete
  15. Nu am auzit de acest demachiant pana acum dar cu siguranta cele scrise de tine mi-au atras atentia asupra lui.

    ReplyDelete
  16. nu folosesc deobicei nuh ce sa zic

    ReplyDelete
  17. nu am folosit acest demachint , dar m-ar incanta sa il incerc

    ReplyDelete
  18. sa il folosesti cu placere in continuare

    ReplyDelete
  19. Ivan Alina-AlexandraJuly 6, 2012 at 1:56 PM

    sa il folosesti cu placere, eu una folosesc diar servetele demachiante :)

    ReplyDelete
  20. Wow tare as vrea sa l testez si eu:D stiu ca nu l ai lauda degeaba:)

    ReplyDelete
  21. sa il folosesti cu placere draga mea Xoxo

    ReplyDelete
  22. aroxandi laurentiu ionutJuly 7, 2012 at 2:27 AM

    bine ca mai exista lucruri facute ca lumea

    ReplyDelete
  23. Sa-l folosesti cu drag!:)

    ReplyDelete
  24. Aia da, dau dovada de profesionalism :)

    ReplyDelete
  25. frumos articolul, nu am auzit de produsele La Duchesse, probabil ca este un produs de buna calitate,sa-l folosecti cu placere....

    ReplyDelete
  26. Nu cunosc produsul, dar arata interesant

    ReplyDelete
  27. sa.l folosesti cu placere!cu siguranta este un produs f bun!

    ReplyDelete
  28. pare foarte interesant si de calitate. sa-l folosesti cu placere si poate o sa am posibilitatea sa-l procur si eu

    ReplyDelete
  29. ... [Trackback]...

    [...] There you will find 79787 more Infos: anfreutza.wordpress.com/2012/07/06/lapte-demachiant-la-duchesse/ [...]...

    ReplyDelete
  30. Astept cu interes parerea bunicii! Multumesc ca impartasesti cu noi atatea lucruri minunate! Te pup!

    ReplyDelete