Sunday, December 9, 2012

V-ati pregatit rochitele pentru Revelion?

Noul an se apropie cu pasi repezi, asa ca trebuie sa ne pregatim rochitele de gala si sa pasim increzatoare in noi, in 2013.

Indiferent daca am petrecut Revelionul acasa sau la local, am vrut sa am  ceva nou pe mine si nimic nu ma face sa ma simt mai bine , mai sexy si mai frumoasa decat purtarea unei rochite.  Fiind abonata la newsletter-ul  site-ului www.starshiners.com/ro am primit si cateva sugestii pentru aceasta seara deosebita, pe care vreau neaparat sa le impartasesc si cu voi, poate o sa surada si voua selectiile mele.
Rochia Mexton Luxurios Pink mi se pare excelenta pentru o aparitie sexy si spectaculoasa.


Rochia Mexton Majestic Orange e potrivita daca vrei sa fii feminina, eleganta si rafinata.


Acelasi look rafinat il poti obtine si cu rochia Ocassion Love Potion Green.


Daca vrei un aer copilaresc si dulce  rochia Delicate Senses Orange  este perfecta.


La fel si rochia Sherri Hill Cinderella Purple.


Pentru un aer mai "de doamna", cum imi place mie sa zic, rochia Fofy Finest Design Fuchsia ar fi o buna alegere.


Voi ce ati alege in seara de Revelion?

10 comments:

  1. a 4 a mi s ar potrivii cel mai bine:) ara coperi solduletele:D superba colectie intradevar:)

    ReplyDelete
  2. frumoase dar i nu imi permit nici o rochie sint foarte scumpe toate; este ceata in frigider e gol ma gindesc ce pun pe masa ca pot sa ma imbrac si cu o fusta si o bluza .Revelionul este doar o seara chiria vine a 2 a zi nu este nici o fericire sa fie revelion

    ReplyDelete
  3. prima imi place maxim:X

    ReplyDelete
  4. Toate sunt frumoase, mie mi s-ar potrivi 3,5 si 6 :D pacat ca nu ma pot duce nicaieri anul acesta...dar recuperez eu la anul :P

    ReplyDelete
  5. Imi place foarte mult ultima tinuta!

    ReplyDelete
  6. toate sunt superbe!!!!
    insa as alege`o pe Cinderella :X:X:X:X

    ReplyDelete
  7. Sa apara bebe si apoi o sa te poti distra din nou :)

    ReplyDelete
  8. Toate sunt frumoase,dar cel mai mult imi place rochita verde.Inca nu m-am hotarat ce rochita voi purta de revelion,dar mai am timp.

    ReplyDelete
  9. Superbitati !!! pentru toate gusturile,daca as fi sa aleg sincer nu ma pot hotara:D

    ReplyDelete
  10. Bianca Roxana AniteiDecember 15, 2012 at 8:47 AM

    Am cautat ca nebuna rochia roz;), pentru ca ai uitat sa faci trimitere la site.Am gasit-o insa pana la urma, cand am dat de filtru, dupa culoare si firma;)E supeeerba, abia astept sa ma incapa hainele de om normal;))))!

    ReplyDelete