Tuesday, December 17, 2013

Recomandare: Clinicco - clinica de cardiologie in Brasov

In ultimii ani, clinicile din Viena sunt luate cu asalt de foarte multi romani care merg sa se faca bine si sa se opereze acolo. Cu totii stim cum arata spitalele din Romania si in ce conditii putem sta daca ne internam la noi in tara. Trebuie sa ne cumparam toate medicamentele, paturile si camerele sunt parca desprinse dintr-un razboi si totul pare foarte vechi.
 Asa ca tot mai multi oameni prefera sa mearga in afara decat sa isi piarda timpul, care uneori este vital, prin clinicile din tara noastra. Ceea ce nu stiu insa multi este ca la Brasov este infiintata din 2009 o clinica de cardiologie unde pacientii au parte de cele mai bune tratamente si in care se foloseste aparatura de ultima generatie. 

La Clinicco poti sa gasesti unii din cei mai buni medici romani si preturile sunt mult mai mici decat la Viena. Cred ca Brasovul este o alegere mult mai buna decat Viena deoarece multi romani nu cunosc o limba straina si aici la Brasov sunt doctori romani, operatiile sunt mult mai ieftine ca la Viena si avem doctori mult mai buni si mai experimentati decat cei din strainatate. Acum ai sansa la o viata mai buna operandu-te chiar la noi in tara.

1 comment:

  1. Draga mea, tocmai am lansat un concurs pentru bloggeri pe blogul meu si pentru ca tu scrii asa de frumos, m-am gandit ca poate ti-ar placea sa te inscrii: http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2013/12/concurs-pentru-bloggeri-impreuna-cu.html
    Eu te astept cu drag, m-ar bucura foarte tare participarea ta. :) Pupici!!

    ReplyDelete