Wednesday, August 6, 2014

Chiftelute delicioase din naut

Astazi am fost cu piciul meu la cumparaturi si ca de obicei cand ne vedem singuri, fara tati, in supermarket cheltuim in nestire: luam tot ce vrem, ba chiar si ce nu vrem, important e sa luam cat mai multe :)).

In fine, in cosul nostru de cumparaturi am pus si ghimbir, despre care se spune ca ajuta la digestie, stimuleaza pofta de mancare, combate balonarea si febra, calmeaza ametelile, reduce inflamatiile cailor respiratorii, calmeaza greturile la femeile insarcinate, scade tensiunea si are efecte anticancerigene. Despre efectele nautului v-am vorbit intr-un articol anterior si pentru ca mi-a mai ramas o cana de naut inmuiat si fiert de data trecuta, l-am pastrat la frigider pana m-am gandit cum l-as putea gati, astfel incat sa-mi iasa ceva delicios. Asa ca am optat pentru chiftelute, ba as putea spune ca Mario, baietelul meu, a avut cea mai mare contributie in prepararea lor, de aceea a fost foarte entuziasmat si le-a mancat mai cu pofta ca niciodata.

I-am pus intr-un castron mai mare o cana de naut si l-am pus sa-l paseze, apoi i-am adaugat un sfert de cana de faina si vreo 25 ml de apa, patrunjel si marar tocat, ghimbir de marimea unei nuci maruntit, un catel de usturoi, doua linguri de boia dulce, o lingura de seminte de in si o lingura de Vegeta cu gust de gaina. Le-a amestecat si le-a dat el forma, fericit ca e liber sa se murdareasca. Dupa care le-am prajit in ulei incins.


Au iesit delicioase... Merita sa le gatiti, caci nu veti regreta.
Pofta buna!

4 comments:

  1. Arata tare bine chifteltulele voastre.Cred ca ai fost tare mandra de piticul tau si v-ati distrat grozav gatind impreuna.Am gatit si eu naut,dar l-am pregatit normal,ca mazarea si fasolea.Sper sa fac si eu chiftelutele astea ca arata delicios.

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am simtit tare mandra de el, recunosc ca nu mai gatisem de ceva vreme impreuna :)

      Delete
  2. oricand este bine venit un ajutor in bucatarie

    ReplyDelete
  3. scumpul de el :) ajutor de bucatar :D
    nu am facut niciodata, dar suna tare bine :)
    va pup

    ReplyDelete