Sunday, December 7, 2014

Gata de alta distractie, gata de iarna

Pentru mine si copilul meu intotdeauna e loc de distractie, indiferent de sezon. Daca vedeti vreodata prin parc o mamica topaind fericita si dandu-se pe topogan alaturi de copilul ei, s-ar putea sa fiu eu. Nu-mi pasa de ce spun cei din jur, desi de multe ori vad zambetele de apreciere a persoanelor ce ne privesc, fiindca probabil se observa de la distanta dragostea ce i-o port copilasului meu. Imi fac timp sa ma joc cu el cu jucariile si sa particip la adevarate scene de filme create cu ajutorul imaginatiei lui, dar se stie: el e regizorul, scenaristul, actorul principal si fereasca Dumnezeu sa ies din rolul dat ca imediat sunt mustrata.

In perioada asta trebuie sa-i scriem scrisoare lu' nenea ala batran cu barba alba ce sta la Polul Nord, cunoscut de copii ca Mos Craciun si unde mai pui ca inainte cu doua zile de sosirea lui e ziua ingerasului meu. E lesne de inteles ca numaratoarea inversa a inceput atat pentru mine, cat si pentru pitic, care in fiecare zi are grija sa-mi spuna cate zile mai sunt pana la ziua lui si pana vine mosu'.

S-a gandit deja la tot, mami si tati trebuie sa-i ia masinute cu telecomanda cu personajele lui favorite din Cars, iar mosului ii va cere un cadou mai special, "o sanie super-smechera cu care se va super-distra iarna asta".

Am gasit pe BabyTrend, -un site de pe care am inceput sa cumpar datorita sloganului atractiv, care am simtit ca mi se potriveste "bucuria de a fi parinte"- exact ceea ce-si doreste, o masinuta cu McQueen cu telecomanda. L-am chemat sa-l intreb  daca-i place, iar raspunsul lui nu putea sa fie decat unul afirmativ.


http://www.babytrend.ro/cars-2.-fulger-mcqueen-masina-cu-telecomanda-versiune-metal-124--dickie-toys-11568
Imediat ce l-a observat pe site pe Bucsa, a inceput sa faca ochii de catelus, sa-si impreuneze palmele si sa ma roage sa i-l iau si pe el. Ca sa nu par ca ma las convinsa atat de usor, i-am zis ca depinde doar de cat de cuminte o sa fie.

Dupa aceea, m-a pus sa-i arat saniute ca sa stim exact ce sa-i scriem lui Mos Craciun. Nu vedea bine un model, ca ma punea imediat sa il scriu pe foaie ca sa nu uit cum se numeste, apoi vedea alta si-mi zicea s-o sterg pe prima si sa o pun pe cealalta, iar lucrurile au tot continuat in acest ritm...


Alegerea sa finala a fost o sanie bob cu care spune el ca o sa devina regele derdelusului, fiiindca e rapida si pentru ca are frane. In timp ce discutam noi despre ceea ce-si doreste, dintr-o data s-a intristat, iar cand l-am intrebat de ce, mi-a impartasit temerea lui ca mosul nu o sa stie de unde sa-i ia sania lui favorita.  I-am spus zambind sa stea fara grija ca pe site scrie ca aceste saniute sunt din tara lui Mos Craciun, tocmai de aceea sunt campioane la design, au stabilitate si o sa se poata distra in siguranta. A facut ochii mari, n-a inteles el prea bine ce-am vrut sa spun cu a doua parte, dar asta nu l-a impiedicat sa sara in pat de bucurie.


Eu astept cu nerabdare ca darul sa ajunga la el, pentru a scrie o noua fila cu povestea unei mame care stie sa-si retraiasca copilaria alaturi de printisorul ei, o noua fila pe care sa fie scrise momentele distractive din aceasta iarna, pline de zambete si rasete de copil.





5 comments:

  1. I-am cumparat si eu baietelului meu o sanie din asta si e foarte incantat de ea. Acum ca a venit iarna o si folosim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca a fost foarte incantat:). Distractie placuta va urez, atunci!

      Delete
  2. Ce noroc pe tine ca e inca mic,sa vezi cand creste :))))....ce as vrea sa mai fie mici ale mele,acuma imi este asa de greu sa le fac cadouri,trebuie sa le nimeresc gusturile,iar cateodata o dau in bara si mergem la schimbat cadoul :))))

    ReplyDelete
  3. de o saniuta avem si noi nevoie!

    ReplyDelete
  4. cat sunt de frumoase masinutele :D
    si Luca imi cere demult una cu telecomanda :) multumesc pt site :*
    pe sanie m`as da si eu dar nu avem zapada :(((
    pupici

    ReplyDelete