Thursday, December 17, 2015

Am inceput sa beau cafea verde

Ca oricare alta femeie, intotdeauna mi se pare ca am ceva de imbunatatit la aspectul meu si bineinteles partenerul de viata pica victima colaterala. Satul de vaicarelile mele, sotul meu mi-a luat cafea verde si mi-a zis ca el crede ca ma va ajuta in lupta mea cu cele 5 kilograme de care vreau sa scap si de data asta definitiv, pentru ca de cate ori am reusit sa le dau jos, in timp le-am pus la loc.

Recunosc ca anumite povestiri ale prietenelor care deja au incercat-o m-au speriat: ca e urata la culoare si ca nu pot bea cand ii vad culoarea verde, ca li s-a umflat fata in timpul in care au baut-o, ca le-a dat ameteli si stari de voma sau ca nu le-a placut gustul, dar nu poti sa stii cum iti reactioneaza organismul pana nu o incerci pe propria piele. Sotul meu m-a incurajat sa o incerc in ciuda tuturor acestor lucruri auzite, care ma facusera sa bat in retragere, asa ca de 4 zile am inceput sa beau cafea verde.

In fiecare dimineata imi fierb apa, o torn in cana mea cu ursulet pe exterior si cu interior albastru si sincer nu mi s-a intamplat nimic din cele enumerate mai sus. Culoarea nu se observa datorita design-ului canii mele, gustul mi se pare asemanator cu cel al unui ceai neindulcit si nu mi-a dat nici un fel de reactie adversa, doar ca nu mai simt nevoia sa mananc atat de mult, prin urmare ii simt deja efectele benefice. Sunt curioasa daca chiar te ajuta sa slabesti 8 kilograme in 12 saptamani.


Voi ati incercat pana acum cafeaua verde? Cum vi se pare?

1 comment:

  1. N-am incercat dar am citit despre ea. Daca taie pofta de mancare nu mai conteaza gustul.

    ReplyDelete