Sunday, October 11, 2015

Mi-am tranformat casa intr-un templu de liniste

Se spune ca daca iti doresti ceva din tot sufletul, universul lucreaza ca dorintele sa ti se implineasca, iar eu mi-am dorit ca dupa ce ma intorc de la serviciu sa ma pot bucura de cuibul meu confortabil si sigur, de casa mea. Am visat la o casa durabila in care sa poata trai fara probleme chiar si stranepotii mei, am ales materiale de constructii care sa permita fanteziilor mele arhitecturale, extrem de indraznete, sa devina realitate, fara teama ca dupa realizarea proiectului o sa observ pe pereti fisuri formate in procesul de contractie sau mucegai din cauza umezelii, care mi-ar putea perturba ideea de a trai in pace si liniste. 

Constructia casei are un rol esential in crearea unui camin calduros si primitor indiferent de anotimp, iar prietenii m-au indrumat sa aleg CASA PLUS.

M-am bucurat de consiliere tehnica si suport care a constat in servicii de proiectare, recomandarea unor solutii de constructie adaptate proiectului si montajul structurii prefabricate si mi-am dat seama ca am facut un prim pas extrem de important pentru noi si locuinta noastra.

Imi amintesc de vremea cand tot ce imi doream era sa aduc imbunatatiri apartamentului in care locuiam si remarc ca decizia de a construi o casuta a reusit sa-mi confere calitate vietii. Aproape ca am uitat de zilele cand se oprea curentul si trebuia sa ma imbrac gros pentru ca nu mai functiona centrala, acum zidurile casei mele sunt ridicate din BCA MACON ce au o conductivitate termica redusa si o rezistenta termica mare, iar caminul meu isi pastreaza un ambient placut si o temperatura constanta, iar cheltuielile colosale cu incalzitul locuintei au devenit de multa vreme doar o amintire neplacuta.
Tot in categoria vremurilor demult apuse intra si zilele calduroase de vara in care faceam sauna in propria locuinta, cand ne imbolnaveam de la aerul conditionat si cand plateam o factura uriasa pentru a putea sa ne racorim in perioada verii, iar acest lucru se datoreaza tot rezistentei termice a BCA-urilor, care limiteaza transferul de caldura in spatiile interioare.
Acum pot sa ma odihnesc in adevaratul sens al cuvantului, fara sa fiu deranjata de repetitiile vecinilor la diferite instrumente muzicale, de petrecerile nocturne ale acestora sau de zgomotul masinilor, pentru ca acest tip de BCA actioneaza ca o bariera impotriva tumultului din exterior, fiind un bun absorbant al sunetului.
De cele mai multe ori cand construim o casa, nu luam in considerare situatiile neplacute prin care am putea trece si care ar putea sa ne faca sa pierdem intr-o secunda tot, mergand pe premisa ca nu ni se poate intampla noua. Este interesant de stiut ca blocurile din BCA MACON expuse la temperaturi ridicate au proprietatea de a fi incombustibile si de a genera un transfer termic redus de cealalta parte a zidurilor, ocrotindu-ne atat vietile, cat si bunurile.
Nu cred ca trebuie sa fim luati prin surprindere in cazul unui cutremur, ci sa ne punem la adapost din timp construindu-ne o casa cu o structura puternica, rezistenta la compresiune indiferent de directia de solicitare si informandu-ne asupra modului in care trebuie sa ne comportam in astfel de situatii. Nu degeaba se spune ca "paza buna trece primejdia rea".

Pe langa faptul ca este un material sigur si durabil, BCA-ul este prietenos cu mediul inconjurator, pentru ca este in totalitate reciclabil si fiindca in compozitia blocurilor de BCA nu se consuma resurse de neinlocuit. Daca stau sa ma gandesc mai bine, gasesc o multime de motive care ma fac sa afirm ca protejeaza mediul inconjurator, cum ar fi faptul ca:
- in procesul de productie a blocurilor de BCA nu se emana gaze toxice care ar putea aduce prejudicii sanatatii oamenilor sau care sa polueze natura
-procesul tehnologic de fabricare a acestora se face cu un consum redus de energie
-materialul care este eliminat in timpul taierii se refoloseste
-greutatea redusa a BCA-urilor le face mai usor de transportat, reducandu-se nu doar consumul de carburant, dar si noxele eliberate de masini in timpul transportului
-nu emana fum sau alte gaze toxice in cazul expunerii la foc
-are o conductivitate termica redusa, fiind un excelent izolator termic si contribuind la reducerea costurilor pentru incalzirea si racirea imobilului. 
 
Ulterior am realizat ca sistemul de zidarie MACON este un detaliu care face diferenta, aducandu-si aportul la confortul intregii familii si inducand fiecaruia sentimentul ca se afla in sfarsit "acasa". Mai mult decat atat, am aflat ce inseamna protectie la puterea a 7-a fara sa fim nevoiti sa facem rabat la calitate datorita costurilor, ci facand la economii pe termen lung, pentru ca asta inseamna de fapt sa cheltuiesti cumpatat si sa te asiguri ca ai facut alegerea potrivita.

Alege si tu sa ai o casa sigura din toate punctele de vedere, o casa care sa te tina o viata!

3 comments:

  1. Calitate si confort intr-un singur loc , super

    ReplyDelete
  2. Calitate si confort, dar pt. mine e prea greu, nu mai fac nicio modificare :(

    ReplyDelete