Thursday, January 12, 2017

Cum am grija de lenjeria mea de pat


Nu stiu daca v-am mai zis, dar pur si simplu ador lenjeriile de pat. Imi place sa cumpar lenjerii de pat ori de cate ori am nevoie. Insa, nu pot cumpara cate vreau, deoarece nu am ce face cu atat de multe. Dar, la mine e regula: in fiecare an cumpar pentru dormitorul meu o lenjerie de pat noua. 

Imi cumpar lenjeriile de pat online, fapt pentru care site-ul Asternuturisiprosoape.ro e partenerul meu fidel. Aici gasesc o multime de lenjerii de pat de lux, lenjerii pe care pur si simplu le ador. 

Pentru ca imi plac atat de mult lenjeriile de pat din bumbac satinat, am mare grija de ele, am mare grija sa le spal si sa le pastrez asa cum trebuie. 

In primul rand incerc sa schimb lenjeria de pat o data la 2 saptamani. Lenjeria de pat trebuie schimbata cat de des este nevoie.

Daca tocmai am cumparat o lenjerie, inainte sa o folosesc, o spal. Pentru a scapa de eventualele substante chimice folosite in procesul de fabricare, folosesc bicarbonat de sodiu si otet. La o cana de bicarbonat adaug aceeasi cantitate de otet.

Cand spal lenjeriile de pat intotdeauna respect intructiunile de pe eticheta. Astfel aflu cum trebuie sa procedez pentru a nu deteriora lenjeria de pat.

Pentru a curata cat mai bine lenjeriile si pentru a nu solicita masina de spalat in mod excesiv, niciodata nu bag la spalat mai mult de o lenjerie de pat. Una singura e suficienta. Si inca un lucru, nu spal lenjeriile de pat impreuna cu alte rufe pe care vreau sa le spal. Mereu am grija la cantitatea de detergent, dar si la cantitatea de balsam de rufe.

Daca si tu vrei sa iti speli corect lenjeria de pat, tine cont de cele amintite mai sus. Si nu uita, lenjeriile de pat se lasa la uscat intr-un loc bine ventilat.

12 comments:

  1. Bune sfaturi, o sa intru pe site sa vad ce produse mai au.

    ReplyDelete
  2. Interesante sfaturile multumim <3

    ReplyDelete
  3. Voi tine cont de sfaturile tale...multumesc!

    ReplyDelete
  4. Da, interesante sfaturi pentru pastrarea lenjeriilor din bumbac satinat! Multumesc, voi tine seama de ele.

    ReplyDelete
  5. Interesant articol.Marturisesc sincer ca trucul cu bicarbonatul si oțetul pentru spălarea lenjeriei pentru prima data nu il știam.Multumesc de sfat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si fructele e bine sa le spalam cu bicarbonat inainte sa le consumam. Te pup!

      Delete
  6. Foarte utile sfaturi,otetul cu bicarbonatul o sa testez...
    Multumesc!

    ReplyDelete
  7. Sunt minunate,nici nu stii pe care sa alegi. Multumim pentru sfaturi!

    ReplyDelete