Wednesday, June 7, 2017

Cum i-a scazut colesterolul tatalui meu

Imi tot trece prin minte discutia pe care am avut-o cu tatal meu in urma cu 2 zile. In ultimii 15 ani de cate ori a facut analizele sangvine, i-a iesit colesterolul marit. A schimbat alimentatia, a inceput sa faca miscare, a mancat chiar si oua crude de prepelita dimineata pe stomacul gol, dar chiar daca valoarea colesterolului scadea,  niciodata nu a fost in limitele normale. Un medic de la o clinica privata din Bucuresti i-a prescris pentru aceasta problema Korill, iar cand a refacut analizele a avut surpriza sa constate ca de aceasta data colesterolul era normal.


Pentru mine a fost o usurare sa aud aceasta veste, fiindca nu mai sunt aproape de el ca sa vad daca e bine si din aceasta cauza orice problema, oricat ar fi de mica, ma ingrijoreaza foarte tare. Este adevarat ca anii trec, parintii imbatranesc, iar bolile pandesc la usa, dar in sufletul meu ei sunt aceleasi persoane dragi care mi-au oferit dragoste si care ar fi facut orice pentru mine si pentru fratii mei. Daca ei sunt bine, eu ma simt in siguranta si pot sa fiu linistita.

Nu trebuie sa fii gras sau slab ca sa ai probleme cu colesterolul. Stiu o multime de persoane tinere care se confrunta cu aceasta problema. Cel mai rau este ca in viitor poate provoca boli cardiace coronariene, infarct miocardic si accident vascular cerebral, lucru care ma ingrozeste de cate ori il aud. Tocmai de aceea colesterolul nu ar trebui tratat cu superficialitate si ar trebui sa ne masuram concentratia din sange a moleculelor grase prin aceste analize:
  • Colesterol total 
  • LDL (colesterolul „rau”)
  • HDL (colesterolul „bun”)
  • VLDL
  • Trigliceride



Korill are in compozitia sa ulei de krill ce contribuie la functionarea optima a sistemului cardiovascular, regland nivelul de colesterol si de trigliceride. Ce este krillul? In cazul in care nu stiati krillul reprezinta o specie de crustacee care se gaseste in apele Oceanului Antarctic, considerat de altfel cel mai curat ocean de pe planeta. Se remarca printr-un pigment natural (astaxantin) care-i confera culoarea rosie. Ceea ce e uluitor la acest ulei este faptul ca s-a dovedit stiintific ca eficienta lui este de peste 40 de ori mai mare fata de ale altor uleiurile clasice de peste, datorita proprietatilor sale unice antioxidante, de solubilitate si de absorbtie completa. Acest lucru se datoreaza pigmentului despre care v-am vorbit, care face ca uleiul de krill sa nu necesite un adaos de conservanti.

Daca vreti sa comandati acest produs online, va recomand site-ul Farmaciadepenet.ro, un site lansat in 2016, ce se remarca prin preturi mici la mii de produse. Nu am putut sa nu remarc ca acestia vad legatura dintre ei si clienti ca pe "un parteneriat pentru sanatate, bazat pe respect si incredere reciproca". Cu aceste cuvinte cred ca s-au descris cel mai bine si mi-au dat un sentiment de siguranta, asa ca mi-am comandat mai multe medicamente de la ei (pentru alte afectiuni) si pentru ca stiu ca si tatal meu este la fel de comod ca si mine o sa-i comand si lui acest produs-minune, Korill.

Nu uitati! Pretuiti-va sanatatea!

No comments:

Post a Comment