Friday, September 13, 2013

Am revenit cu o tinuta noua

In ultima vreme o serie de evenimente placute sau mai putin placute au avut loc in viata mea. Din cauza celor neplacute nu am mai avut chef de nimic, nici macar de scris pe blog. Atipic mie, nu?
Maine am sa anunt castigatorul unui concurs incheiat si am sa mai prelungesc unul pana la inscrierea a cel putin 200 de participanti, lucrez de zor la lista cu participantii.
Trecand peste asta, as vrea sa va spun ca duminica am fost la plaja, ultima oara in acest an, si am prins o vreme excelenta. Dupa aceea am mers la restaurant si fiindca imi plac enorm hainutele pe care mi le-am comandat de pe site-ul meu favorit, Sheinside, am profitat de frumusetea locului si am facut cateva poze.






 Daca va plac si voua aceste doua articole le puteti lua de aici si de aici .

11 comments:

  1. wow superbe sunt:d iti sta chiar foarte bine dragutza sa le porti sanatoasa:)

    ReplyDelete
  2. O tinuta tinereasca si comoda, sa te bucuri de hainutze!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cel mai mult ii place baietelului meu care cauta cifrele lui preferate pe blugii mei :))

      Delete
  3. Tinuta e superba! Si balerii imi plac la nebunie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. De cand am zis ca public povestea balerinilor. A trecut un an :))

      Delete
  4. Bine ai revenit iubita <3 plac si blugii si bluzita :) Am si eu una asemanatoare tot de la sheinside...te invit sa o vezi :)

    ReplyDelete
  5. Minunata tinuta si balerinii sunt super draguti. :*

    ReplyDelete
  6. Este o tinuta destul de interesanta ...

    ReplyDelete
  7. Thank's a lot! I will fall you with pleasure :)

    ReplyDelete