Saturday, February 8, 2014

Telefon pentru suflet

Probabil ati auzit din octombrie anul trecut de Allview X1 Soul, dar nu stiu cati ati aflat ca incepand de joi, 6 februarie, se poate achizitiona si in varianta alba, facand parte din putinele smartphone-uri albe cu display IPS OGS de pe piata.


Desi nu-mi place zapada si abia astept sa se topeasca ca sa-si poata face simtita prezenta primavara, trebuie sa recunosc ca-mi place albul, la fel cum imi place sa si privesc peisajul de iarna, chiar daca nu vreau sa ies din casa cand ninge. Telefoanele albe mi se par mai feminine, mai elegante, prin urmare imi place mai mult acest smartphone in noua varianta.

Cat despre caracteristici ce va pot spune? Au ramas aceleasi, performante dupa cum bine stiti, sau dupa cum va puteti convinge in cazul in care nu-l cunoasteti deja:
-design unibody, cu grosime de numai 7,9 mm
-ruleaza sistemul de operare Android 4.2. Jelly Bean.
-procesor Quad Core de 1,5 GHz,
-32 GB memorie Flash, 2 GB memorie RAM
-display japonez JDI Full HD, ecran de 5 inchi protejat de Gorilla Glass 3
-camera foto principala de 13 MP si o camera secundara 5 MP. X1
-are functia Air Gesture, care permite interactiunea utilizatorilor cu telefonul fara sa-l atinga, prin gesturi si voce
-este compatibil cu tehnologia Miracast care permite transferul imaginii si al sunetului de pe device pe orice televizor cu port HDMI prin intermediul adaptorului wireless display Smart2View
-poate fi achizitionat in varianta alba din magazinele partenere la pretul de 1499 lei.

Clipul de prezentare a acestui smartphone, imi inspira un dans superb intre cele doua variante, prin care albul iese in evidenta mai mult.Voua ce va inspira?

P. S.: Allview va fi prezent intre 24-27 februarie la Mobile World Congress din Barcelona.

1 comment:

  1. Misto design ul iar caracteristicile ma lasa cu gura cascata :D Parca l as vrea de ziua mea..........:D

    ReplyDelete