Friday, May 22, 2015

Antrenament de calitate cu echipament de la SportGuru.ro

"Deh, Andreio! Cine te obliga sa bagi in tine iarna, iar vara sa-ti doresti un corp perfect cum aveai la 20 de ani?" Ei, hai! Nu-i bai, incep sa fac jogging, in acest fel ma mentin in forma, ma simt mai energica, mai plina de viata, sunt mai bine dispusa, iar cel mai important lucru e ca prin sport capat mai multa incredere in mine in ceea ce priveste corpul meu.

De cateva zile m-am apucat de alergat si ma mandresc cu faptul ca am antrenorul meu personal, sotul meu. Daca ar fi dupa mine dupa doua-trei ture de teren, m-as declara multumita cu activitatea desfasurata si m-as duce acasa, dar el e incapatanat si dupa aceste ture ma pune sa fac cateva exercitii la sol apoi, imi zice sa mai dau doua ture si tot asa. Nu ma plang ca scoate untul din mine, pentru ca nici febra musculara nu am facut pana acum, semn ca e un antrenor ce ma invata de bine, un fel de guru al sportului. 

Tot el mi-a zis ca ar trebui sa-mi cumpar pantofi speciali pentru alergare, dar eu zgarcita din fire, mi-am zis ca am destui adidasi, asa ca ce rost ar avea sa cheltuim alti bani pe ceva ce am. Dar ce sa vezi? Inca de la primul antrenament, m-am ales ales cu niste basici de mai mare frumusetea si satula sa-mi pun mereu plasturi, am ajuns sa-i dau dreptate, asa ca nu mai e rost de stat pe ganduri si caut pantofi alergare la SportGuru.ro, pentru ca vreau sa  fiu in forma in conditii confortabile si fara compromisuri.  Pai, cum altfel? Rezist o ora - o ora jumatate fara sa fac febra musculara si sa suport durerile cauzate de incaltamintea nepotrivita? Nu, nici gand! Indiferent cat de zgarcita as fi...

Tot sotul meu mi-a spus ca nu e bine sa alerg doua zile consecutive cu aceasi pereche de adidasi, m-am documentat si ce sa vezi? Avea dreptate! Acum fie vorba intre noi, intotdeauna sunt "Toma necredinciosul" si apoi ajung la vorba lui, dar nu i-as recunoaste nici picata cu ceara... 

Aceste doua perechi sunt pe stilul meu...
adidasi alergare



adidasi pentru alergare

Am mai gasit o viziera draguta pe care trebuie sa o am...

sapca sport

Nu vreau sa ma opresc doar la alergat, ci sa alternez asa cum mi-a sugerat "antrenorul" cu mersul pe bicicleta. In plus, vreau sa continui si la iarna sa fac sport, transformandu-mi balconul in propria mea sala de sport, dar asta e alta poveste, mai bine sa va arat pe ce biciclete mtb de la SportGuru.ro am pus ochii...

biciclete pentru munte

ciclism

In lupta cu kilogramele in plus am doi aliati. Primul este sotul meu, care nu doar ca a practicat sport,  antreneaza si formeaza copii, ci este cel care mi-a stabilit o dieta echilibrata si ma ajuta sa dau tot ce pot pe terenul de sport, devenind astfel nu doar partener de viata, dar si antrenorul meu personal si ma incanta acest gand. Al doilea este magazinul online Sport Guru, unde am gasit toate articolele sportive de care am avut nevoie ca sa ma pot bucura in voie de miscare. Pentru ca investesc in mine, vreau produse de inalta calitate si nici macar nu ma dau peste cap ca sa-mi permit toate acestea, deoarece am optiunea de a plati cu cardul online in rate fara dobanda. Simplu ca buna ziua, nu-i asa?

Te invit si pe tine sa spui "Da!" unui stil de viata sanatos si sa te mentii in forma. Daca vrei, poti!

12 comments:

  1. Draga mea , ai venit la fix cu articolul asta . Foarte multe dintre noi se lupta cu kg , eu numarandu-ma printre ele si chiar daca nu sunt eu o mare sportiva ( ca daca eram nu ajungeam grasa : )) ) putin antrenament trebuie , musai , ca sa ai si rezultate . Nu stiu daca m-as avanta la mai mult ( ma refer la bicicleta ) deocamdata ,dar la o pereche de pantofi speciali pentru alergare cu siguranta da .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca treci prin Valcea te invit la un antrenament, poate daca o sa vii tu, o sa fie si al meu mai indulgent :P

      Delete
  2. Interesant articol sportul trebuie sa faca parte din viata noasta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, toti constientizam asta, dar nu facem nimic in acest sens :)

      Delete
  3. E foarte important si echipamentul atunci cand faci sport. Trebuie sa ma apuc si eu ca nu mai merge asa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar e, m-am ales cu niste bataturi... Mergi cu mine pe teren la Oltchim :)

      Delete
  4. Ce biciclete frumoase chiar as vrea sa-mi iau si eu una ,cea cu roz imi place :) dar trebuie sa ma gandesc unde o depozitez fiindca hotii deja mi-au furat doua :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, ce nemernici! Nu ai avut sistem de protectie la ea?

      Delete
  5. Foarte util articolul, intrucat toti ar trebui sa ducem un stil de viata sanatos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate ne dam seama numai cand punem cateva kilograme in plus :(

      Delete