Monday, May 11, 2015

Ce costume de baie se poarta in 2015

Este important sa stim trendurile, ne putem ghida dupa ele, le putem admira, insa cu siguranta intotdeauna se vor purta lucrurile cu care ne sta bine. Daca se poarta verdele neon si pe noi nu ne avantajeaza, atunci vom evita sa purtam acea culoare chiar daca este in trend.

In ceea ce priveste costumele de baie as putea spune ca gusturile mele nu sunt chiar statornice, tocmai de aceea in dulapiorul meu se regasesc cel putin 4-5 costume de baie din 2 piese de diferite forme si in variate culori, insa niciodata nu sunt multumita de cate am si nu ma pot abtine sa nu vizitez site-ul pe care gasesc cele mai multe modele de costume de baie, dar si cele mai frumoase, realizate din tesaturi care si-au pastrat foarte bine proprietatile in timp. Sunt o clienta veche a lor si nu ma intereseaza cati bani trebuie sa scot din buzunar, pentru ca stiu cat de bine se aseaza pe corp, precum si materialele din care sunt facute. Nu am avut niciodata probleme cu marimile, pentru ca nu uit ca inainte sa comand sa consult tabelele de marimi existente pe site si nici nu mi s-a intamplat sa nu-mi placa ce mi-am comandat pentru ca pana la aceasta varsta am invatat cu ce-mi sta bine si-mi cunosc destul de bine corpul.

Spre exemplu, in acest moment intentionez sa-mi cumpar un costum de baie turcoaz si un costum de baie cu sutien push-up intr-o combinatie seducatoare de culori grafit-corai. Dupa cum veti putea vedea in pozele de mai jos, practic nu au nimic in comun, cu exceptia producatorului si a manechinului care le prezinta.

ce costume de baie se poarta in 2015

costum de baie corai

Care dintre aceste doua modele se apropie mai mult de preferintele voastre?

No comments:

Post a Comment