Friday, November 18, 2016

La ce am avut grija cand mi-am cumparat noul apartament

De mult timp urmaream oferta de vanzare apartamente Sibiu, deoarece imi doream sa imi cumpar un apartament in acest oras. Acum 6 luni de zile visul meu a devenit realitate. Mi-am luat un apartament nou in Sibiu si l-am gasit foarte usor. Pentru acest lucru le sunt recunoscatoare celor de la NewConceptLiving. Aici am gasit cele mai bune si frumoase apartamente noi Sibiu. Oferta de vanzare apartamente Sibiu din portofoliul acestei agentii este una vasta, deci am avut de unde alege. 

Cand imi cautam apartamentul, prima mea conditie a fost sa fie un apartament situat intr-un bloc nou. Am vrut acest lucru deoarece pentru mine e important sa locuiesc intr-un bloc curat, rezistent si cu vecini tineri. In plus, mi-a convenit sa cumpar un apartament nou aflat inca in lucru, deoarece mi-am ales chiar eu gresia, faianta, parchetul si o multime de alte dotari. 

Un alt lucru la care am fost atenta e zona in care se afla blocul. Nu am vrut sa locuiesc intr-o zona aglomerata si poluata. Am cautat un apartament care sa fie intr-o zona cate mai departe de agitatia din oras. Si am gasit. Totul e atat de frumos si verde in jur! Chiar ma simt bine in noua mea locuinta. 

Am vrut foarte mult ca apartamentul meu sa aiba mai mult de 60 de m². Acest lucru a contat mult pentru mine, deoarece inainte am locuit intr-un apartament foarte mic si ma saturasem de spatii inguste. Acum am camere spatioase si o bucatarie mare si incapatoare. 

Pretul a contat si el, insa ma asteptam sa fie un pret mai mare din moment ce am vrut sa imi cumpar un apartament aflat intr-un bloc nou. Cand vine vorba de apartamente noi Sibiu, in mod cert preturile sunt ceva mai mari decat daca ar fi vechi. Insa, din punctul meu de vedere raportul calitate-pret a fost unul corect si apartamentul cumparat cu ajutorul agentiei imobiliare NewConceptLiving e ceea ce imi doresc. Daca vrei sa vezi si tu oferta de vanzare apartamente Sibiu, intra pe site-ul NewConceptLiving.ro.

1 comment:

  1. Mă bucur ca ați reușit să găsiți un apartament bun, îmi place orașul Sibiu.

    ReplyDelete