Friday, November 18, 2016

Vreau sa arat bine in rochia mea

Tendintele fashion nu limiteaza libertatea de exprimare, dar din cate observ inca se mai tine seama de trei reguli de baza: eleganta, feminitate romantica si confort. Acesta este motivul pentru care din garderoba  femeilor nu trebuie sa lipseasca rochiile, indiferent de sezon sau de textura materialului. Pentru mine sunt irelevante culorile care se poarta, cele mai moderne culori sunt cele care ma definesc, astfel incat atunci cand ma uit in oglinda sa fiu multumita de ceea ce vad. Doar asa pot atinge armonia in imagine.

In goana dupa reducerile de Black Friday am dat de magazinul online A&D Fashion, unde am vazut o multime de rochii pentru diferite stiluri si ocazii. Nu doar diversitatea si rafinamentul te uimesc la prima vedere, dar si preturile potrivite fiecarui buzunar. Cel mai mult m-a impresionat faptul ca rochiile sunt fabricate in Romania, in atelierul lor propriu de creatie si productie vestimentara.

Chiar daca am spus ca cel mai important e sa-mi placa mie ceea ce port, nu pot sa fiu ipocrita si sa nu admit ca  uneori cunoasterea tendințelor actuale ma ajuta sa gasesc cele mai bune combinatii de culori, menite sa-mi schimbe radical imaginea. Nuantele de bordo sau de rosu nu mi se mai par atat de indraznete, ba din contra ma atrag mai mult ca niciodata.


Rochiile din catifea au fost uitate pe nedrept cateva sezoane, asadar revenirea lor triumfala nu poate decat sa ma bucure. Am cateva rochii in garderoba realizate in intregime din catifea, poate tocmai de aceea as fi tentata ca de aceasta data sa optez pentru o rochie superba cu imprimeu floral din catifea.


Mi se pare ca niciodata nu am suficiente rochii office in garderoba. Purtand o rochie la serviciu contribui la imbunatatirea starii mele de spirit, am mai multa incredere in mine si in fortele mele, tot ceea ce am de facut e sa am grija ca aceasta sa respecte o rigoare rezonabila, sa fie eleganta si confortabila.

Tinutele adoptate la birou joaca un rol-cheie in dezvoltarea unei cariere de succes. Nu e de mirare de ce e considerata prima impresie extrem de importanta. Pe langa aptitudini si competente trebuie sa avem si o atitudine adecvata, iar o femeie e sigura pe ea doar cand e multumita si de aspectul ei. Cu toate acestea alegerea tinutelor la locul de munca trebuie facuta cu multa grija, astfel incat sa nu distragem atentia colegilor de serviciu. Un alt criteriu de luat in seama este compozitia rochiei, fiindca trebuie sa avem in vedere faptul ca o vom imbraca 8-9 ore pe zi si sa ne simtim cat mai confortabil in ea.  

Alegerea materialului este determinata in primul rand de densitatea acestuia, materialele translucide fiind excluse in optiunile mele. Nu m-as duce niciodata la locul de munca cu o rochie scurta, rochiile midi cu o lungime medie pana la genunchi mi se par perfecte si mult mai usor de purtat decat cele mini sau lungi. Toate aceste reguli nu le-am inventat eu din lipsa de ocupatie, am in vedere codul de conduita vestimentar in cadrul exercitarii atributiilor de serviciu. Preferatele mele sunt cele cu guler si nasturi.


 Este o sarcina destul de dificila sa alegi doar o rochie cand ai la dispozitie o varietate atat de mare de modele asemeni celor din magazinul online A&D Fashion, dar cred ca voi profita de faptul ca astazi este Black Friday si sunt cateva modele destul de interesante la pret redus. 

P.S.: Nu uitati ca imaginea noastra reprezinta cartile noastre de vizita, nu va fie teama sa experimentati diferite stiluri si indrazniti sa aratati bine!



4 comments:

  1. Superb , mulțumim pentru articol !

    ReplyDelete
  2. Nu stiam de magazinul acesta dar vad o multime de rochii pe gustul meu.

    ReplyDelete
  3. Multumesc de info :) Sunt atatea dragalasenii in magazin de nu stiu ce sa aleg <3

    ReplyDelete
  4. Toate modelele sunt frumoase și unice. Greu de ales! ♡

    ReplyDelete