Sunday, May 19, 2013

Narman- Cerimonia Uomo

Surioara mea mai mica va face curand pasul cel mare si va spune "DA"  in fata altarului.

Toata familia se pregateste de pe acum si se orienteaza dupa costume de ocazie si pantofiori. Toti vrem sa aratam impecabil .

E normal ca atunci cand avem in viata noastra diferite evenimente, sa vrem sa fim admirati, apreciati de cei din jur, sa denotam prin tinuta noastra stil, eleganta, clasa, rafinament. Nu consider o "fita"  faptul ca vrem sa stralucim. De ce sa ne rapim acest drept, cand e vorba de momente unice din viata noastra?

Stau si ma gandesc la barbatii familiei care sunt dezavantajati din acest punct de vedere fata de noi, femeile si brusc vin in minte urmatoarele cuvinte: " Brandul Narman este dedicat exclusiv vestimentatiei de ocazie pentru barbati si baieti" . Ce noroc cu Narman, intotdeauna le vine in ajutor tuturor barbatilor si baietilor si ii salveaza ! :)

Cred ca v-am starnit curiozitatea, nu?



Cred ca multi au auzit de acest brand, care este pe piata de 10 ani, care se detaseaza prin calitate, prestanta pe care o da oricui isi achizitioneaza un costum, pantofi, veste, papioane, esarfe sau orice alt lucru  pentru care opteaza. Multi si le doresc, dar doar cu ocazii speciale isi achizitioneaza, altii ofteaza dupa ele, altii sunt clienti fideli ai acestui brand.  Sotul meu ofteaza dupa acest costum. E dragut, nu-i asa? Daca e baiat cuminte, poate o sa fac eu o magie si o sa-l aiba mai curand decat si-ar fi imaginat  sau o zana buna (sau zan) o sa dea din baghetuta si o sa-l transforme intr-un print fermecat:)).

Cumnatul numara zilele lui de burlac si bineinteles ca se hotaraste greu asupra costumului de ginere.

Se gandeste serios sa-si ia costumul alb din imagine. Ba chiar si-a facut el calcule minutioase cum ca daca isi ia intreaga tinuta: costum +camasa +pantofi de lac are si un discount 10% discount si iese in castig.

Sa nu va ganditi ca le numara cu regret, nici vorba... Abia asteapta sa faca pasul cel mare. Nu stie ce-l asteapta, nu? :))

Dar mai raman barbatei din familie neimbracati...Of! Tata se hotaraste greu...

Gata! A ales...A dat Domnul! :)

De fapt, ma intreb cine ar putea da gres vreodata purtand costum Narman...

Nici nu trebuie sa ma gandesc, ca sa spun clar si raspicat ca oricine ar purta  costume de la acest Brand nu va putea decat sa fie admirat, sa aiba o prestanta deosebita, un aer masculin, misterios, sarmant, sa se evidentieze prin bun-gust, mai pe scurt sa aiba o alura de barbat pedant.

Asa ca nu-mi ramane decat sa-mi indrept atentia catre strumfii familiei: baietelul meu de aproape 4 ani si fratiorul de 15 ani.


Deocamdata nu e absolvent de liceu fratiorul meu pentru a beneficia de oferte tentante oferite acestora sau de reducerea de 25 %, dar mai are putin si creste.

Era sa uit de pantofii pe care i-au iubit toti barbateii din viata mea din prima clipa si care se afla si la promotie...

Eu v-am prezentant cam ce ne place noua, dar voua ar putea sa va placa alte costume, pantofi sau  articole vestimentare deosebite de ocazii de pe site.

Pentru a putea fi la curent cu promotiile, ofertele, discounturile si surprizele lor va invit sa dati like paginii de facebook Narman-Cerimonia-Uomo sau sa vizitati urmatoarele site-uri:

http://www.ginere.ro
http://www.narman.ro
http://www.narman.eu

Si nu uitati: Stilul e in voi, scoateti-va rafinamentul la iveala!
 


22 comments:

  1. este o alegere foarte inteleapta pt toti mirii. Calitatea este eca mai buna , pretul este ok. iar cumnatul tau cu siguranta nu o sa regrete elegerea facuta!

    ReplyDelete
  2. Intr-adevar ai de unde alege o marfa buna si de calitate. sa aveti petrecere frumoasa si Casa de piatra!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. superbe costume, imi place foarte mult produsele Narman…

    ReplyDelete
  4. foarte frumoase costumele

    ReplyDelete
  5. si noua ne plac produsele Narman,felicitari alegerilor facute

    ReplyDelete
  6. foarte frumoase costumele,este o alegere buna .Calitatea trebuie sa primeze intotdeauna

    ReplyDelete
  7. sunt foarte frumoase costumele.deasemeni sui pantofii sunt frumosi si totdeauna calitatea trebuie sa fie pe primul loc.

    ReplyDelete
  8. foarte frumoase si elegante

    ReplyDelete
  9. intr-un asemenea moment, costumele Nerman sunt cea mai buna alegere!
    superb articol
    felicitari!

    ReplyDelete
  10. Cunosc gama Narman si am incredere in ea!!

    ReplyDelete
  11. Cei de la Narman au obiecte vestimentare absolut superbe!

    ReplyDelete
  12. Imi plac produsele lor, te salveaza atunci cand ai nevoie de o imagine impecabila!

    ReplyDelete
  13. sunt frumoase costumele

    ReplyDelete
  14. Frumoase foc costumele :X

    ReplyDelete
  15. Barascu Violeta RamonaJune 11, 2012 at 4:40 AM

    bafta multa! casa de piatra !

    ReplyDelete
  16. nu am cumparat pana acum nimic din gama Narman dar mai facut curioasa si o sa incercam sa vedem

    ReplyDelete
  17. nu am cumparat pana acum nimic din gama Narman dar mai facut curioasa si o sa incercam sa vedem

    ReplyDelete
  18. Costumul Narman, un costum elegant pentru ocazii speciale! Sper ca pentru cumnatelul tau totul va fi perfect si-i urez din inima "CASA DE PIATRA"!

    ReplyDelete