Wednesday, May 29, 2013

Produsele Lush, un rasfat pentru orice femeie

Nu sunt innebunita dupa cosmetice si desi am blog de vreo trei luni nu am simtit inca sa fac un review, insa dupa ce am castigat de la feminis.ro cadoul Hello Gorgeous, pot sa spun ca pur si simplu m-am indragostit de ele. L-am innebunit pe al meu spunandu-i cat de grozave sunt si cat de bine miros. Ba chiar , i-am spus ca de acum imi doresc de ziua mea numai produse LUSH si ca sa nu se gandeasca la pret, pentru ca va face economie la lotiuni de corp si parfumuri, pentru ca daca folosesti o crema de baie sau sapun Lush, cu siguranta vei mirosi grozav fara sa mai ai nevoie de acestea...
Cand le fac reclama ca fiind raiul pe pamant nu mi se pare deloc exagerat, fiindca chiar iti da aceasta senzatie prin mirosurile lor grozave. Nu contin ingrediente de origine animala si nici conservanti, iar fructele si florile folosite sunt in stare proaspata.
Nu va pot arata imagini cu mine testandu-le insa te asigur ca iti vor asigura un rasfat de vis, rasfatul pe care il merita orice femeie.
Cadoul Hello Gorgeous contine:
-Gel de dus exfoliant vegan Rub Rub, 130g: este un gel de dus bio, albastru, cu sare de mare, putin diferit fata de un gel de dus cu care te-ai obisnuit. Este un exfoliant delicat, bogat in minerale. Cu un miros tropical, suc de lamaie, fresh si flori de mimoza. Il puteti folosi pe intregul corp, chiar si pe par in locul samponului.
-Crema de baie Melting Marshmallow: este roza, cu un miros divin, are si efect de scrub si uimitor dar nu imi usuca pielea, ba chiar o hidrateaza, iar mirosul se mentine pe parcursul intregii zile dupa dus, tocmai de aceea spuneam ca lotiunea si parfumurile sunt inutile...Si nu cred ca am descoperit un parfum cu un miros mai placut si mai natural in comparatie cu mirosul pe care l-am descoperit la aceasta crema...Voi renunta la Angel, parfumul meu favorit pentru ea. :)
-Sare de baie vegan Sakura: aroma de mimosa si cires care te invaluie iti va aduce cu siguranta primavara in suflet. Nu trebuie sa o ti prea mult in apa, doar o secunda si va face putina spuma, iar apa va mirosi si ea minunat, ca si corpul dumneavoastra.
-Crema pentru maini vegan Helping Hands, 45g: amestec delicat de uleiuri esentiale si unturi organice (ulei de migdale, extract de arbore de unt si unt de cacao, extract de musetel si miere bio). Este perfecta pentru pielea crapata, dar si pentru cei care au probleme cu transpiratia mainilor. Am fost reticenta fata de ea, pentru ca mi se inrosisera foarte tare mainile atunci cand in mod normal mainile mele ar fi transpirat, insa aceasta roseata a disparut dupa o ora.
-Crema de fata naturala Gorgeous, 10g: crema vegan, aristocrata cu textura fina si miros imbietor de portocale fresh, a carei formula era folosita de Lady Diana. Presate la rece, uleiurile de masline, de primula, de avocado si de germeni de grau regenereaza si hranesc tenul. Sucul proaspat de portocale, ananas si struguri il improspateaza. Gorgeous vine in completarea gamei cremelor Enzymion si Skin Shangri’ la care pot obtine efecul unui lifting. Cum n-am inca riduri, daca este adevarat atunci ridurile se vor estompa.
In plus, acest cadou va va fi livrat intr-o draguta cutie cu pufuleti colorati,  pe care ii puteti pune in cada si care se vor topi emanand un miros placut.
E primul meu review, asa ca iertati-ma daca nu a fost unul reusit :)
Acum m-ar tenta sa-mi mai cumpar setul Honey Farm...L-ati incercat pana acum?


7 comments:

  1. f interesant articol draga mea, eu am folosit doar un deo de la ei si e f delicios:) te poop

    ReplyDelete
  2. Ce-mi place la produsele Lush e faptul ca majoritatea ingredientelor sint naturale. Cred ca tot conceptul Lush se bazeaza pe miros! N-am incercat decit o crema de fata (After Life)...foarte buna, iti facea pielea super fina si mirose bine de tot, dar muuuuult prea puternic.

    ReplyDelete
  3. Lush au produse grozave, intr-adevar, iar mirosurile sunt divine!


    Fashezine

    ReplyDelete
  4. Am incercat si eu produsele Lush! Sunt bestiale!

    ReplyDelete
  5. Nu am incercat inca produsele lor, dar am citit doar lucruri pozitive asa ca le trec pe lista cu siguranta :P
    Review-urile tale imi plac, sunt simple si la obiect. fara ocolisuri si "infloriri". :)

    ReplyDelete
  6. Stai pe aproape, caci vreau sa va fac o surpriza LUSH, care nu o sa fie sponsorizata decat de mine, dar vreau eu sa va fac o mica surpriza :)

    ReplyDelete