Sunday, May 12, 2013

Va recomand magazinul online PantofiSuper!

Fara a neglija tocurile ametitoare si pantofii stiletto cu varful ascutit adorati in aceasta perioada de orice iubitoare de moda, incaltamintea joasa si-a dobandit statutul de ʺmust haveʺ in acest sezon.
Imi doream niste papuci draguti, in trend si ieftini si i-am gasit...

Cam cat credeti ca ar costa frumusetile astea de papucei? Nici mai mult, nici mai putin de
39 Ron...

Am o mare problema insa la capitolul genti. Majoritatea gentilor pe care le am sunt neincapatoare pentru lucrurile pe care vreau sa le car in ele, ceea ce ma face sa-mi amintesc de un banc simpatic:

" O femeie isi da seama dupa ceva timp ca si-a uitat geanta in autobuz. Face rost de un telefon, suna si se linisteste cand i se spune ca geanta i-a fost gasita si trebuie sa vina sa o ia. Ajunsa la depou, mai multi soferi de autobuz vin spre ea. Unul dintre ei ii da 2 foi scrise, geanta si o cutie in care era continutul gentii.

-Am scris tot ce am gasit in geanta. E totul acolo, in cutie.

In timp ce femeia isi punea lucrurile inapoi in geanta, unul dintre soferi zise:

-Putem sa ne uitam? Toti am incercat sa bagam toate lucrurile in geanta, dar n-am reusit. Suntem curiosi sa vedem cum reusesti!"
Cam ca aceasta femeie sunt si eu :)).

Si daca tot am adus vorba de genti, priviti aici ce genti frumoase, mari si ieftine, dar si ce plicuri dragute!


Avem pantofi, avem genti, dar ce accesoriu ar putea face diferenta?

Un ceas de calitate, cu un design atragator si in tendinte poate constitui un accesoriu de baza al unei  tinute.  Ca si la restul articolelor vestimentare, secretul consta in asortare, fiind important ca acesta sa se asorteze cu vestimentatia. Ceasul este un accesoriu util, dar si la moda, care ar tebui sa fie nelipsit mai ales la o tinuta business.

Eu am o intreaga colectie de ceasuri, pentru ca al meu sot imi face intotdeauna cadou cate un ceas, fara sa fie vreo ocazie speciala. Pur si simplu ii plac sau ii amintesc de mine.



Daca vreti sa economisiti bani, puteti cumpara atat pantofi, cat si accesorii de calitate buna, intr-o varietate mare si la preturi mici din magazinul online PantofiSuper.
Sper ca v-am fost de ajutor. Pupicei!

4 comments:

  1. superbi papuci si superbe accesorii,imi plac cele pe rosu si albastru :D misto sit :) ms dragutza

    ReplyDelete
  2. Papuceii sunt f, frumosi si ieftini! :)

    ReplyDelete
  3. superbi papuceii .culori pline de viata :)

    ReplyDelete
  4. eu sunt innebunita dupa genti :d desi am doar 5 inca sunt in cautare :))))
    ceasuri nu port ca nu imi plac, iar de papucei nu`ti mai spun ca ii ador:)

    ReplyDelete