Thursday, January 15, 2015

Am ales cel mai bun fotograf de nunta din Bucuresti

Am petrecut atata timp impreuna, ne completam, ne iubim, ne simtim ca o familie, insa abia acum am hotarat ca e momentul sa pasim in normalitate si sa devenim un "intreg" in adevaratul sens al cuvantului. Nu as putea sa spun ca fac parte din fetele normale care au visat sa imbrace o rochie de mireasa, ba chiar am considerat casatoria ca fiind doar o formalitate, pentru ca dragostea noastra nu se demonstreaza printr-un act, ci prin micile gesturi speciale facute unul pentru altul zi de zi. Iubesc, cand ma suna dimineata cand nici nu ma astept si ma invita la cafea inainte sa-si inceapa munca, desi stiu ca el nu obisnuieste sa bea din aceasta bautura cu care eu imi incep fiecare zi, apreciez cand gateste atunci cand observa ca am prea multe lucruri de facut, sunt surprinsa cand imi ghiceste gandurile si dorintele fara ca macar sa ma vada sau sa ma auda. Da, avem o relatie speciala, suntem diferiti poate, dar ne dorim amandoi ca aceasta zi unica sa fie perfecta.

Mai sunt 18 luni pana la marele eveniment, iar pregatirile sunt in toi. Am decis ca eu sa creez invitatiile, marturiile,  iar in loc de flori de nunta am facut pentru doamne bratari dragute cu o floricica in ton cu localul, iar pentru domni voi face papioane, pentru ca nu vreau sa le intep cu bolduri hainutele. Pana acum nu am stiut ca mainile mele pot crea asemenea minunatii, dar probabil ca daca pui multa pasiune in ceea ce faci, atunci iti iese totul exact cum ai visat si cum te asteptai sa-ti iasa.

Am rezervat localul, am ales lautarii care se apropie cel mai mult de stilul nostru si al invitatilor nostri, am hotarat care este bisericuta in care vrem sa ne legam destinele si sa ne juram iubire vesnica; rochia de mireasa si costumul de ginere il vom alege cu cateva luni inainte de eveniment, pentru ca e posibil ca intre timp sa mai slabim sau sa ne mai ingrasam; iar pantofii si accesoriile vor fi alese in functie de imbracaminte, stim deja pentru ce decoratiuni si aranjamente vom opta, care este meniul de nunta si ce tort vom comanda. Am luat in calcul cam toate pregatirile de nunta, un singur aspect ne-a scapat si poate cel mai important dintre ele, am omis sa ne alegem un fotograf de nunta. Uneori ma trezesc plangand, deoarece am cosmaruri ca la nunta mea nu o sa beneficiez de servicii foto video nunta, asa ca am inceput sa caut zi de zi  un fotograf de nunta si un cameraman profesionist. M-am uitat la multe videoclipuri pe youtube, dar doar unul m-a convins ca trebuie sa am si eu acel cameraman si fotograf de nunta, pentru ca doar el ar putea sa scoata in evidenta povestea noastra si dragostea ce ne-o purtam, plus ca din toata galeria foto si video de pe site-ul sau, mi-am dat seama ca e multa munca in spate, multa imaginatie, iar ceea ce creaza e iesit din tipare, exact cum suntem noi.


De aceste servicii foto video nunta Bucuresti vom beneficia chiar daca suntem din provincie. Prefer sa suportam costurile de deplasare, cazarea si sa platim cu 100 de lei in plus, doar pentru ca vrem ca in ziua de 10 iulie sa fie imortalizate toate momentele frumoase, cu adevarat importante si sa ne aduca un zambet pe chip ori de cate ori le privim, sa-i emotioneze pe cei dragi noua, nu sa-i plictiseasca, sa-i tina in suspans si sa doreasca sa vada totul pana la capat. Norocul nostru a fost ca nunta a fost fixata duminica, altfel nu cred ca am fi avut ocazia sa-l avem ca fotograf, avand in vedere solicitarile pe care le are si ca in general trebuie sa-ti faci rezervare cu un an inainte.

De cand l-am descoperit pe Joita Lucian, un fotograf de nunta tanar si profesionist, care foloseste aparate foto video nunta performante, cosmarurile au disparut si simt ca mi s-a luat o piatra de pe inima, iar acum sunt extrem de sigura ca totul va iesi exact asa cum ne dorim.

Am convingerea ca povestea noastra de dragoste a fost scrisa in ceruri, iar faptul ca ne-am gasit reprezinta cheia fericirii noastre.
P.S.: Iubiti-va mult, iar cand credeti ca a venit momentul, nu ezitati sa spuneti "DA"!

3 comments:

  1. Un portofoliu interesant si am admirat cateva fotografii foarte reusite . Il voi recomanda daca va fi nevoie .

    ReplyDelete
  2. si noi avem nunta anul acesta draga mea , in septembrie :)
    inca nu am hotarat fotograful, insa spun si eu ca tine chiar daca dam un ban in plus vreau ca aceasta zi sa fie imortalizata in fotografii realizate de un profesionist :)

    ReplyDelete
  3. http://www.edressit.com/edressit-new-sheer-top-black-white-cocktail-dress-04141007-_p2979.html. toate sunt superbe . Fb : Maryo Cosmos.

    ReplyDelete