Wednesday, January 28, 2015

My first order from Cocomelody

English: I couldn't resist the temptation to write a post on my blog about my first purchase made on a site that you probably have not heard before. Many times I have admired the products on Amazon, I wanted to buy, but I couldn't. Then I saw a gorgeous satin dress available in many shades with free shipping. I have read 70 reviews about it, I've even seen a picture attached in a comment, so I was convinced to buy it, but I didn't know where I would be able to find it. Luck was on my side, because I searched on Google by brand Cocomelody and I find the same dress on a website with the same name, even cheaper than in the Amazon store and so I saved $ 15.

http://www.cocomelody.com/a-line-blue-knee-length-strapless-satin-bridesmaid-dress-cojk13002-18colors-available.html
 It's charm lies in big bow at the back and roses removable, so it can be worn in classic mode, or you can choose to embellish your dress or your neck with these lovely flowers.

http://www.cocomelody.com/a-line-blue-knee-length-strapless-satin-bridesmaid-dress-cojk13002-18colors-available.html



 I don't regret at all my choice: the delivery was fast, in about three weeks dress arrived to me beautifully wrapped and ready to be worn. I love how it looks wearing and I want to bought it in another three colors: grape, royal blue and dark navy blue. Until I'll give a new command, maybe I will change my mind and get something else, because I saw a lot of gorgeous dresses and discounts up to 50%.

We have all heard these words: dress to impress, but just now I found out that you can do it at reasonable prices...
Do you like my dress?

RO: Nu am putut rezista tentatiei de a scrie pe blog despre primele mele cumparaturi facute pe un site despre care probabil nu ati auzit pana acum. De multe ori am admirat produsele de pe Amazon, am vrut sa cumpar, dar nu am putut. Apoi, am vazut o rochie superba  disponibila in foarte multe nuante cu transportul gratuit. Am citit cele 70 de review-uri, am vazut chiar si o poza atasata la un comentariu, iar astfel am fost convinsa sa o cumpar, dar nu stiam unde as mai putea sa o gasesc. Norocul a fost de partea mea, pentru ca am cautat pe Google dupa brandul Cocomelody si am gasit aceasi rochie pe site-ul cu acelasi nume, chiar mai ieftina decat in magazinul online Amazon si astfel am economisit 15$.

Farmecul ei consta in funda mare de la spate si in trandafirii detasabili, astfel ca poate fi purtata in mod clasic, sau poti opta sa-ti infrumusetezi rochia ori gatul cu aceste floricele dragute.

Nu-mi pare rau deloc de alegerea: livrarea a fost rapida, in aproximativ trei saptamani rochita a ajuns la mine frumos impachetata si gata de a fi purtata. Imi place foarte mult cum arat imbracata cu ea, se aseaza foarte bine pe corp si as mai vrea sa mi-o mai achizitionez in alte trei nuante: violet inchis, albastru royal si bleumarin. Pana cand voi da o noua comanda, poate o sa ma razgandesc si o sa-mi iau si altceva, pentru ca am vazut o multime de modele de rochii splendide si reduceri substantiale de pana la 50% .

Am tot auzit aceste vorbe: dress to impress, dar abia acum am aflat ca o poti face la preturi rezonabile...
Va place rochita mea?

57 comments:

  1. Foarte elegante si frumoase, lucrul de care are nevooie fiecare femeie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, de cat mai multe rochite, pantofi si genti, cat sa nu ni se inchida usa la dressing :))

      Delete
  2. Sunt superbe toate,dar ca si culoare imi place cea rosie♥

    ReplyDelete
  3. Superbe rochia Ivory este superba <3

    ReplyDelete
  4. SPLENDIDA ROCHIA TA CRED CA ITI VINE MINUNAT IMI PLACE MULT SI CULOAREA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie imi place cum imi vine si asta e tot ce conteaza :P

      Delete
  5. Toate sunt superbe!!!Felicitari!!!

    ReplyDelete
  6. Minunat! Sa o porti cu placere :) Nu stiam de acest magazin online; de retinut :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intotdeauna aflam cate ceva nou, nici eu nu stiam de el:)

      Delete
  7. sunt minunate, imi plac foarte mult

    ReplyDelete
  8. Ador acest gen de rochite,extrem de feminine si frumoase.S-o porti santoasa!

    ReplyDelete
  9. cea negra e pentru gabaritul meu depasit;)) a ta e super abia astept sa te vad imbracata cu ea:)

    ReplyDelete
  10. Toate arata impecabil ... nici nu stiu ce culoare as alege ptr ca toate sunt frumoase . sa o porti cu placere . Voi studia site-ul ... pare-se ca imi place :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga mea, orice rochie paleste in fata sufletului tau. Eu ador rochiile, niciodata nu am destule, iar pe cele de ocazie le port doar o data si imi pare atat de rau de ele pentru ca nici nu ma indur sa le dau :P

      Delete
  11. Superbe rochii, iar lila este culoarea mea de suflet. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am stiut :). E prima data cand imi cumpar o rochie in aceasta nuanta.

      Delete
  12. Replies
    1. Mi-a mai placut una asemanatoare, doar ca difera putin :P

      Delete
  13. este superba,cred ca iti vine foarte bine,sa o porti cu mare drag,multi pupici de la mine <3

    ReplyDelete
  14. Este foarte draguta, ai platit taxe celor de la DHL?
    Sa o porti cu placere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu am platit niciodata taxe la DHL, dar am auzit ca altor fete le cer TVA-ul. Depinde probabil si de ce valoare iti da la colet...

      Delete
  15. wow.. ce frumoasa este.. vreau si eu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu m-am bucurat ca e 3 in 1, cred ca pe aceasta rochita o s-o port de 3 ori :P

      Delete
  16. ce frumoase sunt deci morrrrrrrrrrrrrrrr <3 imi plac foarte mult nuantele <3
    sa o porti sanatoasa :*

    ReplyDelete
  17. Foarte frumoasa rochia,cred ca am sa comand si eu :)

    ReplyDelete
  18. Ce tare ca sunt detasabili trandafirii si funda! E ca si cum ar fii 2 rochii intr-una. Si adoor faptul ca se gaseste in multe culori. Iar cea pe grape e superba!

    ReplyDelete
  19. Sa o porti cu drag, e asa finuta si frumoasa ,merita o comanda cat de curând...cam greu de ales caci toate sunt minunate!

    ReplyDelete
  20. Toate sunt frumoase, e GREU sa nu le vrei in dressingul tau!!

    ReplyDelete
  21. Toate sunt frumoase, e GREU sa nu le vrei in dressingul tau!!

    ReplyDelete
  22. designul este deosebit si le confera o nota de eleganta

    ReplyDelete
  23. SA O PORTI CU MARE PLACERE !! IMI PLACE FOARTE MULT ROCHITA ALEASA DE TINE :* andutu alex fb.Mi-ar place si cea rosie

    ReplyDelete
  24. Mi -as lua cate una din fiecare culoare.sunt superbe .

    ReplyDelete
  25. SINT FOARTE FRUMOASE TOATE IMI PLACE MULT ROCHIA NEAGRA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Negrul e elegant si niciodata nu dai gres cu el, majoritatea rochiilor mele sunt negre :P

      Delete
  26. Superbe toate,nu pot sa ma decid care imi place cea mai mult.Cred ca cea Ivory as alege.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place nuanta, dar mi-e cam teama s-o port :P

      Delete
  27. e foarte frumoasa rochita. sa o porti cu placere!

    ReplyDelete
  28. Minunate aceste rochite , eu as alege "grape " culoarea mea preferata .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut nuanta pe cineva din US, arata fabulos. Nu ai gusturi rele :P

      Delete
  29. Superbe!! De asta are nevoie o femeie care se respecta! Sa o porti sanatoasa! :*

    ReplyDelete
  30. Ma tot uit la culori si sincer nu ma pot hotari, nu stiu care este mai frumoasa (din punct de vedere al culorii), oricum modelul este deosebit. Sa o porti cu mult drag!

    ReplyDelete
  31. E foarte frumoasa rochita si sunt multe nuante placute.Sa o porti sanatoasa!

    ReplyDelete
  32. Este foarte foarte draguta iar culoare este placuta! Sa o porti sanatoasa :*

    ReplyDelete
  33. Sunt superbe toate! Nu ma pot hotari care culoare imi place mai mult.

    ReplyDelete