Thursday, January 29, 2015

Te surprind purtand lentile

Ziua mea a trecut, iar surprizele de la sotul meu m-au lasat fara cuvinte. Nu stiu cum a reusit sa strecoare in casa un trandafir mare, pe care mi l-a daruit la miezul noptii, acest lucru ramane inca un mister pentru mine. Mi-a cerut sa ma invoiesc la serviciu si sa plec cu o ora mai devreme, unde si de ce, nu stiam. Nu-mi place sa astept, sunt tare curioasa din fire si simteam ca nu mai am rabdare, dar nu puteam face nimic, pentru ca toti au pastrat bine secretul, inclusiv piticul meu, care incerca sa ma induca in eroare. Tot ce a facut pentru mine, locul unde m-a dus, toate darurile primite au fost minunate, dar asta e o alta poveste care va ramane mereu intiparita in inima mea.

Pentru tot efortul depus, o sa-i pregatesc si eu o surpriza, o sa-mi schimb culoarea ochilor, mai ales fiindca stiu ca sotului ii plac fetele cu ochii negri. Pe mine ma iubeste, pe ele le admira...

 De data aceasta el o sa fie cel uimit. Nu i-am spus ca trebuie sa-mi soseasca o comanda de lentile de contact negre, tocmai fiindca am vrut sa-l surprind. Am auzit ca sunt extrem de confortabile, ca tonurile lor de culoare sunt naturale, ca fac ochii sa para mai stralucitori si mai mari, iar asta m-a incantat, am decis ca e momentul sa fac o schimbare temporara, care sa tina fix cat cele 90 de purtari. La cum il cunosc, va observa din prima clipa ca e ceva schimbat la mine si nu-i va trebui mai mult de doua minute sa-si dea seama ce anume.

Nu cred ca pot face tot ce a facut el pentru mine, fiindca de aceasta data m-a intrecut in imaginatie, dar sigur o sa-l surprind purtand lentile de contact.
Urati-mi bafta!


14 comments:

  1. succes! eu daca mi-as pune lentile, mi-as pune albastre. toata viata am vrut ochi albastri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se spune ca persoanelor cu ochii albastri nu le poti refuza nimic :P

      Delete
    2. Oooffff cate mi s-au refuzat in viata :))

      Delete
  2. Ce frumos draga mea,esti foarte norocoasa cu asa un sot minunat,dar meriti totul din plin...eu sunt sigura ca si surpriza ta va fi minunata,multi pupici scumpa mea :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga mea! Adevarul e ca ma ajuta mult fara sa-l rog, desi pare genul de barbat smecheras, face mai des mancare decat mine, doar fiindca vrea sa ma ajute :))

      Delete
  3. Rotaru Gabriela Tatiana
    Surpriza ta chiar il va surprinde,asa cred,sa fiti fericiti,felicitari pentru o casnicie asa frumoasa!

    ReplyDelete
  4. ;)) il vei surprinde intradevar <3 vreau sa vad si eu cum iti sta,nu ca nu ai fi deja simpatica foc:)

    ReplyDelete
  5. Si mie imi plac ochii negri, il inteleg pe sotul tau. Sunt misteriosi si foarte atractivi. O sa ai succes cu lentilele!

    ReplyDelete
  6. ce romantic <3
    si pe mine m`a surprins sotul meu...
    intr`o zi fiind aniversarea firmei la care lucreaza s`a organizat o petrecere.. eu fiind schimbul 2 m`a rugat sa fac cumva sa ajung pe la 21:30 la acel eveniment.
    Am ajuns iar dupa o jumayaye de ora s`a dus in mijlocul ringului de dans... nici prin gand nu`mi trecea ce urma sa vina...
    a luat un trandafir din aranjamentul floral s`a asezat in genunchi si in fata celor peste 200 de invitati m`a cerut de sotie....
    am ramas fara cuvinte...

    frumosi oameni avem langa noi!!
    cu siguranta il vei surprinde :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow! Ce frumos! Ma bucur ca si voi traiti o poveste frumoasa :*

      Delete
  7. De cele mai multe ori nu suntem multumiti cu ce avem :)) Eu care am ochii albastrii , mi-as fi dorit verzi sau negrii dar nu stiu daca as suporta sa imi pun lentile , e o zona foarte sensibila ptr mine ...

    ReplyDelete