Monday, April 13, 2015

Pareri despre Philips Performer Expert

Dupa ce l-am testat timp de o luna, pot in sfarsit am o parere personala si obiectiva despre aspiratorul cu sac Philips Performer Expert. Pot afirma ca mi-a fost de real ajutor in curatenia de Paste si  ca nu l-as mai schimba cu nici un alt aspirator dintre cele existente acum pe piata, pur si simplu il ador.


Daca m-ati intreba care dintre capetele de aspirare imi place mai mult, nu as sti sa va spun care-mi place mai mult, pentru ca toate sunt extrem de utile in egala masura, dar sa le luam pe rand...

TriActiveMax 3 in 1

Ce spun ei?

Capul de aspirare TriActiveMax cu actiuni de curatare 3 în 1:
- deschide usor covorul cu talpa speciala, pentru a indeparta praful pana in profunzime.
- aspira elemente mari cu orificiul mare din partea frontala
- sterge praful si murdaria de pe mobila si de pe pereti cu cele doua perii laterale.

Ce spun eu

Orificiul din partea frontala este impresionant si micsoreaza timpul de aspirare deoarece mizeria nu se imprastie, ea fiind absorbita inainte ca peria sa treaca pe deasupra ei si astfel orice suprafata ramane curata de la prima trecere datorita puterii maxime de colectare. Eu am testat aspiratorul pe covorul latos, deoarece fostul aspirator nu reusea sa-l aspire in profunzime, dar de asta am ramas uimita ca in ciuda faptului ca este mai silentios, capacitatea sa de aspirare este cu mult mai mare chiar si pe masura ce sacul se umple (datorita tehnologiei Airflow Max). Periile laterale albastre sunt extrem de utile si ajuta la curatarea in profunzime.

Peria Super Turbo

Ce spun ei?

Capul de aspirare cu perie Super Turbo permite curatarea profunda a covoarelor, eliminand cu usurinta parul si scamele. Peria rotativa din interiorul capului elimina activ particule mici de praf si par, rezultand o mai buna performanta de curatare a covoarelor. Rotile capului previn deteriorarea carcasei in cazul utilizarii pe suprafete dure.

 
Ce spun eu

Dupa ce am aspirat cu aceasta perie covoarele aparent curate si proaspat aspirate, am ramas surprinsa sa vad cat par poate sa stranga de pe acelasi covor cu ajutorul unor peri dispusi aleatoriu si care se invart cu o viteza uimitoare. Puteti vedea in clipul de mai jos cum functioneaza.


Capul de aspirare 2 in 1  are o perie ideala pentru aspirarea prafului de pe mobila si din colturile sau unghiurile inguste, perie care de altfel este detasabila, transformandu-se intr-o duza simpla, capabila sa aspire si alte lucruri in afara de praf.


Il puteti vedea in actiune in clipul de mai jos.


Duza pentru spatii inguste m-a ajutat sa aspir panzele de paianjen din spatele mobilierului si praful din spatiile inguste dintre canapele, asa cum puteti observa in clipul de mai jos.


Plusuri:

 -cablul pentru priza lung de 8 m permite o raza de actiune ampla a aspiratorului de 11 metri, asadar nu mai suntem nevoiti sa schimbam prizele atat de des precum eram obisnuiti.
-filtrul Hepa13 si AirSteal care au o puternica putere de absortie a impuritatilor din aer, putand aspira chiar si cele mai mici particule care plutesc in jurul nostru, ceea ce-l face ideal pentru persoanele alergice.
-setarile variabile de putere in functie de suprafat de aspirat de pe maner, care permit sa schimbam comenzile fara sa fim nevoiti sa ne aplecam ca sa rotim de buton.
-tehonologia Airflow Max care mentine puterea de aspirare la acelasi nivel pe masura ce sacul se umple.
-capetele de aspirare inovatoare

Minusuri:
-sacul de aspirare
-pretul relativ ridicat, deoarece nu toata lumea isi permite sa achizitioneze un aspirator care sa coste peste 1 000 de lei.

Eu sunt extrem de multumita de acest aspirator si le-am vorbit tuturor cunostintelor pe care le-am intalnit despre el: vecine, colege de serviciu, persoane dragi care ma cunosc de cand eram mica si cu care am trait clipe frumoase, barbati care stiu sa faca surprize sotiilor...


In incheiere, mi-am propus sa va inveselesc cu un review diferit si va urez un Paste fericit!

15 comments:

  1. As fi curioasa de el. Andreea Grecu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poti viziona clipurile si te vei convinge ce poate sa faca.

      Delete
  2. Foarte eficient , si eu imi doresc , spor la treaba !

    ReplyDelete
  3. Ce norocoasa esti ca ai un astfel de ajutor... Sa il folosesti cu placere! Pupici

    ReplyDelete
  4. E o minune de aspirator acum nu ma mai tem de niciun fel de murdarie!

    ReplyDelete
  5. No comment....... nu am ce sa mai spun sincer,rezultatele se vad fara doar si poate,filmuletele m-au convins cel mai mult,nu ai cum sa nu crezi in puterea lui de aspirare cand vezi cat de bine aspira orice tip de murdarie de pe orice suprafata.Este fara doar si poate visul implinit al fiecarei gospodine:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi doua gandim la fel, asadar nici nu ma asteptam sa ai alta parere :*

      Delete
  6. Un produs de nota 10! Isi merita fiecare banut .

    ReplyDelete
  7. Peria TriActiveMax din propria experienta spun ca e super buna, cu puterea aspiratoarelor Philips termini treaba repede si poti amana spalatul pentru alta zi.

    ReplyDelete
  8. Ce-mi plac videoclipurile tale, mai ales ultimul! Se pare ca este foarte bun acest aspirator, de mare ajutor in casa!

    ReplyDelete