Friday, November 21, 2014

Bijuterii hand-made cu pietre semipretioase

Recomand tuturor cititorilor acestui articol sa acceseze magazinul gemsale.ro in saptamana 21 - 28 Noiembrie pentru a profita de reducerile de Black Friday 2014!

M-am indragostit! Da, m-am indragostit de arta margelitului...

Totul a inceput cand am decis ca la nunta mea sa inlocuiesc florile de nunta cu bratari create de mine. Mi-a placut atat de mult rezultatul, incat la fiecare concurs facut pe pagina, imi rasplatesc cititoarele  cu o bratara sau cu un colier creat de mine. Ma relaxeaza atat de mult aceasta arta, ma deconecteaza de tot si de toate, ma face ca de cate ori vad margele, sa-mi inchipui cum ar arata insiruite pe o guta elastica.

M-am decis sa-mi creez singura chiar si invitatiile de nunta, si pentru ca strasurile prin care trebuia sa trec panglica de pe invitatie erau destul de scumpe, am improvizat creand un inelus din perle. Probabil, multi ar fi  tentati sa spuna ca am mult timp liber, ca aceasta este cauza pentru care imi permit sa am aceasta pasiune, dar lucrurile nu stau deloc asa: am un job, am un copil dragut cu care dau in fiecare seara cate o petrecere in pijamale, insa as putea spune ca fiecare minut alocat acestui hobby este doar pentru mine. In aceasta arta, totul tine de imaginatie si slava Domnului ca la acest capitol stau bine, cel putin asa sunt inclinata sa cred.

Vorba multa, saracia omului, mai bine sa trecem la fapte zic!

Pentru ca rezultatul sa fie spectaculos trebuie sa tii cont ca pe langa margele din pietre semipretioase, sa folosesti accesorii bijuterii de efect, preferatele mele sunt capacelele...
Pentru inceput, sa descoperim cateva modele de bratari si secretele din spatele lor. De exemplu, pentru bratara de mai jos aveti nevoie de: perle albe, margele coral rosu, flori din argint tibetan si o inchizatoare. Bineinteles, modelul se poate adapta preferintelor creatorului, astfel ca folosindu-va de aceleasi obiecte, puteti crea o multime de modele.

http://www.gemsale.ro/
 

Daca v-am convins sa va lasati prada acestei pasiuni, atunci va veti intreba cu siguranta de unde puteti lua astfel de minunatii. E simplu! GemSale.ro este un magazin online din Iasi care-ti pune la dispozitie tot ceea ce ai nevoie ca rezultatele muncii tale sa fie de exceptie: margele ( margele pietre semipretoase, margele sticla, perle, margele metalice, margele lemn), accesorii bijuterii (baze inele, accesorii margele, tortite cercei, baze pandantive), pasta FIMO  si accesorii FIMO .



Am ales sa va delectez privirile cu bijuterii lucrate manual, doar pentru a va arata ce minunatii puteti aduce la viata cu putina vointa. Nu e greu, important e sa vreti, sa credeti in voi si in puterea mainilor voastre cu care puteti face atat de multe lucruri...

Daca va tenteaza sa va creati singure bijuteriile, economisind bani si folosindu-va timpul in mod placut, atunci puteti invata pas cu pas diferite tehnici din carti sau tutoriale online si veti observa ca imediat dupa ce ati consultat aceste ghiduri va va fi mult mai usor sa patrundeti in tainele acestui domeniu al margelitului. Puteti alege dintr-o serie de modele de bijuterii,  sa vedeti poze si totul va deveni o joaca de copil, iar voi veti fi gata sa concepeti multe-multe bijuterii pe gustul vostru. 
Spor la margelit!

26 comments:

  1. frumos articol,multumim ca avem de unde sa ne inspiram in aceasta arta,succes mai departe.

    ReplyDelete
  2. Sunt superbe,interesant articolul, mulțumim

    ReplyDelete
  3. Mereu le-am invidiat pe cele care au talent si rabdare sa creeze asemenea minunatii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi amintesc ca inainte si eu admiram fetele care realizau tot felul de lucruri hand-made. Nu e greu, poti incerca si tu. S-ar putea sa-ti placa...

      Delete
  4. Felicitari pentru rabdarea de care dai dovada :) ,eu nu am rabdare sa fac asa ceva :))) ,e o arta frumoasa si cred ca ai facut niste bratari superbe la nunta ta :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca mie imi place rezultatul, e de bine. Uneori sunt cel mai dur critic al meu... Daca ne intalnim vreodata, imi iau cutiuta pentru margelit si am sa-ti arat ce simplu e :P

      Delete
    2. Sper sa ne intalnim,se zice ca lumea e mica si pamantul rotund :)

      Delete
  5. Foarte frumoase bijuteriile, imi fac cu ochiul :D

    ReplyDelete
  6. SUNT FOARTE FRUMOASE,ELGANTE,DE BUN GUST..SUPERBEEEEE. Andutu alex fb

    ReplyDelete
  7. Este un lucru interesant, dar trebuie si simt artistic. Multumim pt. sfat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu putina documentatie, iti vei descoperi si latura artistica, pe care nici nu stiai ca o ai...

      Delete
  8. Ghizdavu iuliana simona ;esti o persoana foarte talentata ,imi place mult tot ce am vazut ,te felicit

    ReplyDelete
  9. Mie mi-au placut de la ei sarma de argint si pietrele semipretioase, se pot face o groaza de bijuterii cu sarma aceea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, stiu. Eu fiind la nivel de incepator, prefer acum guta elastica :)

      Delete
  10. Foarte frumoase! <3 Cred ca oricarei femei ii plac bijuteriile <3
    Un articol minunat! :-*

    ReplyDelete
  11. Sunt foarte frumoaser, finute si elegante.Intradevar este nevoie de multa migala dar si rezultatul este pe masura.Tie iti ies de minune.Felicitari

    ReplyDelete
  12. Margelele din coral rosu sunt preferatele mele ,mi as dori un intreg set ,mi s ar potrivi de minune la tinuta de Craciun

    ReplyDelete
  13. sunt minunate , felicitari pt ceea ce faci :)

    ReplyDelete
  14. Da, ai asa posibilitatea de ati realiza exact ceea ce vrei ! :)

    ReplyDelete