Monday, November 17, 2014

Familia IT de pe strada IT


Astazi copilul meu a reusit sa ma amuze teribil. Vazand el ca eu am treaba la calculator si ca tatal lui s-a asezat la laptop dupa ce a avut grija sa conecteze boxa portabila la smartphone-ul de ultima generatie delectandu-ne cu o muzica revigoranta, s-a dus in camera lui, a luat tableta si ne-a spus in timp ce isi descarca noi aplicatii: "Noi suntem familia IT si stam pe strada IT".

 Nici nu e de mirare ca spune asta, pentru ca atunci cand se intalneste cu vecinii de varsta lui nu se joaca cum ne jucam noi in copilarie, ci isi arata ce jocuri noi au pe tablete. Totusi, ca sa ne incadram pe aceasta strada si sa fim cu adevarat familia IT, ar trebui sa am si eu un smartphone de ultima generatie, nu ca ragalia mea de telefon care nu e in stare sa scoata o poza pe placul meu la tinutele pe care le postez pe blog. "Uratul" meu barbat si-a luat doar lui, mie nu, cica e in plan  (de vreo jumatate de an). Vorba vine ca e urat, ca daca nu era frumos nu-l luam, dar nu se uita si el la mine!? O fata atat de draguta, de cuminte si care e in stare de orice pentru familia ei, nu merita si ea sa se incadreze pe aceasta strada de care zice piciul? Ar fi pacat, zau asa! Uite asa cu mic cu mare am strans toate femeile din blogosfera, vecinele si prietenele mele revoltate ca nu au destule gadget-uri si ne-am dat intalnire pe strada IT virtuala, ca sa ne luam obiectele tehnologice dupa care tanjeam...

Poate ca o sa vi se para ciudat ca nu vreau un Samsung sau un Iphone, eu vreau un smartphone Sony, nu din alta cauza, dar verisorul sotului meu facea niste poze incredibile cu un astfel de telefon, desi avea doar 8 GB. Eu vreau o varianta imbunatatita a versiunii lui http://www.stradait.ro/telefoane/telefoane/smartphone/telefon-sony-xperia-z2-d6503-16gb-lte-4g-black-sn-600194.html.

http://www.stradait.ro/telefoane/telefoane/smartphone/telefon-sony-xperia-z2-d6503-16gb-lte-4g-black-sn-600194.html

Mi-as mai dori un "soricel", nu unul care chitaie si roade tot ce prinde, ci unul care face click  de cate ori il bagi in seama http://www.stradait.ro/periferice-componente-pc/periferice/mouse/mouse-logitech-g300-optical-gaming-usb-black-lo-640166.html.

 
Pe mine vecinii mei de pe strada IT m-au ajutat enorm, oferindu-mi cea mai buna tehnologie  la cele mai mici preturi si vi-i recomand la randul meu si voua cu drag.

Pregateste-te de reducerile Black Friday de pe Strada IT! Vino alaturi de vecini, prieteni si famile zi de zi si urmareste promotiile saptamanale!

18 comments:

  1. CRED CA ESTE UN TELEFON SUPER.O ALEGERE MINUNATA

    ReplyDelete
  2. Chiar sunt in cautarea unui telefon, mi-ai dat un pont :d

    ReplyDelete
  3. O buna alegere = un telefon super. De luat aminte ! :)

    ReplyDelete
  4. Este un telefon bun, performant dar eu as opta pt Samnsungs4mini, mi se pare mai feminim

    ReplyDelete
  5. Un asa telefoon as vrea si eu, deja l-am trecut pe lista poate o citeste Mos Craciun :)

    ReplyDelete
  6. Mi ar trebui si mie o tastatura si un soricel care sa tina mai mult de 1 luna de zile ,la cata treaba am eu la pc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai si de recuperat. In ultimul timp ne-ai privat de retetele tale delicioase pe blog :P

      Delete
  7. Rotaru Gabriela Tatiana
    Frumos articolul,soricelul si o tasatura noua mi-ar trebui,cel din imagine arata bine.Multumim de informatii.

    ReplyDelete
  8. Infor!matie pretioasa! Multumesc

    ReplyDelete
  9. Cred ca toti stam pe aceeasi strada :))))))

    ReplyDelete
  10. Foarte frumos telefonul! <3 Sa stii ca si mie mi-ar trebui unul....dar il trec in plan :D acum trebuie sa vina la nepotel Mos Nicolae si Mosul Craciun,asa ca eu mai am de asteptat :)

    ReplyDelete