Thursday, November 20, 2014

SportAddict pastreaza sanatatea

Acum cativa ani am citit o carte de peste 100 de pagini in care se vorbea numai despre importanta sportului pentru organismul uman si mi-au ramas in minte vorbele lui Hipocrate: "Sportul pastreaza sanatatea!". Cat de mult adevar si cat de putine cuvinte...

Am o perioada cand sedentarismul ma defineste ca om, nu tine de mine, imi place miscarea, sunt o persoana activa, insa job-ul meu este de asa natura incat nu am de ales. Ma intreb de multe ori ce s-a intamplat cu fata care se ducea dupa serviciu la fitness si la aerobic, care alerga vara cu prietenele 5 kilometri, care era sefa de an la facultate, avea un serviciu, era coordonator la o firma de cosmetice, facea asigurari si care-si mai facea timp si pentru prietenul ei pe care il lasa uimit cand vedea cata energia emana si ca totusi nu oboseste deloc. Acum am ajuns sa ma simt obosita, sa realizez ca timpul nu-mi ajunge, ca nu pot sa duc nimic la capat, sa constat ca imunitatea mea a scazut... Oare cum am ajuns in situatia asta?

Am incercat sa ma duc la aerobic, dar dupa o jumatate de ora am crezut ca lesin, a trebuit sa ma opresc din cauza ametelilor, nu-mi venea sa cred de ce se intampla cu mine, pentru ca acum cativa ani stateam cate 2-3 ore in sala de sport. Poate ca mi-am fortat prea mult limitele pentru acest nou inceput, poate ca am mai imbatranit. Oricare ar fi motivul, nu ma voi lasa pagubasa. Ma cunosc, cand imi propun ceva reusesc. Numai cand ma gandesc la faptul ca sportul  face bine atat fizic, cat si mental simt un imbold. Vreau si pot sa-mi recapat energia. O sa incep cu exerciti usoare cateva minute si apoi o sa maresc ritmul. Imi doresc cu ardoare sa evadez din cotidian si sa optez pentru un stil de viata sanatos, cu Sportaddict vreau sa redevin eu.

Sper ca in timp sa-mi creez o camera destinata doar sportului, insa pentru inceput o sa-mi iau o banda de alergat dhs si un stepper aerobic.

http://www.sportaddict.ro/
Am luat hotararea ca in locul timpului pierdut inutil, sa-mi fac timp pentru 30 de minute de sport zilnic. Atunci sa ma vedeti! Inima mea va fi intinerita, capacitatea mea de reactie va creste, voi avea o stare de spirit pozitiva, o sa scap de acele cateva kilograme in plus si-mi voi recapata increderea in mine.
Abia astept!


Aboneaza-te la newsletter pentru a afla ofertele de Black Friday de la Sportaddict!

14 comments:

  1. Este stiut ca sportul pastreaza sanatatea.din pacate nu prea gasim timp pentru sport dar sincer un stepper aerobic mi-as lua si eu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Un astfel de aparat e bine venit pentru cei carora timpul le-a ajuns un inamic :)

      Delete
  2. Vaiiiiiiiiiii de cand imi doresc o banda de alergat ,habar nu ai;)) Sportul ne tine sanatosi si puternici,iar de multe ori ne dam seama de asta decat atunci cand ne imbolnavim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tot din acest motiv si-a luat si tatal meu o banda de alergare, dar cum ajung pe la ei la cateva saptamani, iti dai seama ca nu ma ajuta...

      Delete
  3. Imi place sa alerg pe banda. Ma energizeaza.

    ReplyDelete
  4. NU AM O BANDA,DAR FAC SPORT IN FIECARE ZI CAND DUC SI ADUC COPILUL DE LA SCOALA.MERG PE JOS 40 MINUNTE CAND IL DUC IAR CAND IL ADUC LA FEL :) andutu alex.fb

    ReplyDelete
  5. Sportul este sanatatea trupului si a mintii, dar aparatele sunt prea mult pt. mine...!

    ReplyDelete
  6. Nici eu nu am banda de alergat,am bibicleta,recunosc ca nu o folosesc in fiecare zi,dar umblu mult pe jos :)

    ReplyDelete
  7. sportul este sanatate!!
    In fiecare zi fac miscare pana la munca si inapoi :D dar de ce sa nu recunosc ca ma mai prinde lenea cateodata si merg cu autobuzul :D
    pupici

    ReplyDelete
  8. Spotul este foarte bun si asta e bine de stiut,o banda de alergat as vrea si eu ca de mult imi face cu ochiul :)

    ReplyDelete