Friday, November 7, 2014

Simplitatea atrage

RO: Trebuie sa recunoastem un lucru: daca imbracam o rochie simpla, nu avem cum sa dam gres in nici o imprejurare.
Pentru ca in curand o prietena draga va avea cununia civila, m-am uitat dupa o rochie pe care sa o pot purta cu orice ocazie, nu doar la acest gen de evenimente. Si pentru ca cine cauta gaseste, am gasit ceea ce am vrut, ba chiar la pret redus.
O singura nelamurire mai am, pe care dintre aceste rochii sa o aleg...

Click pe poze pentru a intra in pagina produselor!
Click on the pictures to enter in the products page!
http://www.sheinside.com/Black-Cap-Sleeve-Sequined-V-Back-Pleated-Dress-p-187557-cat-1727.html?aff_id=461

http://www.sheinside.com/White-Long-Sleeve-Floral-Print-Split-Dress-p-186824-cat-1727.html?aff_id=461

http://www.sheinside.com/Silver-Sleeveless-Split-Sequin-Maxi-Dress-p-181820-cat-1727.html?aff_id=461


English: We have to admit one thing: if we wear a simple dress, there's no way to fail under any circumstances. Because a good friend will have the civil ceremony soon, I looked after a dress that I could wear at any occasionnot just at this kind of events. And because who seek will find, I found what I wanted, even at a low price.
One queries I have, which of these dresses to choose...
 
Thanksgiving day is coming!

Do not stop your steps of Thanksgiving!

40% OFF OVER US$50.

Code:pretg25

15 comments:

  1. Sunt frumoase toate dar mie imi place mult cea alba cu flori, iar pe locul doi e cea neagra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu cumva imi ghicesti gandurile? Nu-mi vine sa cred ce idei asemanatoare avem :P

      Delete
  2. Absolut de exceptie! Imi plac foarte mult! Multumesc pentru prezentare!

    ReplyDelete
  3. Superbe toate modelele <3 .....eu zic sa o alegi pe cea neagra,e clasica si chiar poti sa o mai porti la orice eveniment :)

    ReplyDelete
  4. Imi place prima, cea neagra, este tare cocheta.

    ReplyDelete
  5. Superba este rochita neagra .

    ReplyDelete
  6. draga mea eu as alege rochita neagra.. cu siguranta nu vei da gres si vei atrage multe priviri ;)
    pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate as atrage mai multe priviri cu 5 kg in minus :)). Multumesc, draga mea! Pupici :*

      Delete
  7. superba rochita pentru cine poate sa o poarte :) mie mi ar trebui vre o 20 de kg in minus pt ea :d

    ReplyDelete