Saturday, November 22, 2014

Va provoc sa va faceti timp

E important sa ne facem timp pentru a petrece clipe pretioase cu cei pe care-i iubim, sa le spunem cat de mult inseamna pentru noi si cat de mult ii apreciem. Niciodata nu se stie ce surprize are viata pentru noi, fie ele placute sau neplacute. V-ati intrebat ce ati face daca o persoana draga ar fi departe de voi sau nu ati mai putea-o vedea niciodata? De ce sa regretati ca nu ati facut anumite gesturi, ca nu le-ati impartasit anumite ganduri sau ca nu le-ati spus anumite vorbe dupa care tanjeau.

Acum cateva zile am deschis un mail doar pentru ca avea un titlu interesant, nu-mi amintesc cum suna exact, ideea era ca sotia isi trimitea sotul la o cina cu alta femeie si nu era deranjata deloc, ci din contra. Citind articolul am realizat ca cealalta femeie era chiar mama lui, era o seara dedicata doar ei si baiatului ei, o mama extrem de fericita si emotionata pentru acele momente petrecute alaturi de copilul ei si care a vrut sa revina la acelasi restaurant, motiv pentru care a facut o rezervare pentru trei persoane, cea de-a treia persoana fiind nora ei. La cateva saptamani femeia a murit, dar a tinut sa-i lase o scrisoare fiului ei, prin care sa-i spuna cat de bine si cat de importanta s-a simtit in acea seara, ca si-a dat seama ca sfarsitul vietii ei e pe aproape, asa ca a platit deja doua meniuri la acelasi restaurant. M-a miscat povestea...

Nu, nu am motive sa fiu melancolica, parintii mei sunt tineri si sanatosi, le arat de cate ori pot cat de mult inseamna pentru mine, dar vreau sa va provoc sa cautati in inimile voastre si sa nu mai lasati sentimentele pe care le aveti doar in sufletul vostru, persoanele pe care le iubiti merita tot ce e mai bun: un gest, o privire, o vorba calda si o imbratisare.

Va provoc sa va faceti timp!

17 comments:

  1. Asa este draga mea.....intotdeauna ne dam seama de lucrul acesta atunci cand persoanele dragi pleaca sau nu mai sunt printre noi :(

    ReplyDelete
  2. DA, AM CITIT SI EU SI M-AM EMOTIONAT, CACI PARINTII MEI AU MURIT CAND ERAM TANARA SI NU AM PUTUT SA FAC ACEST GEST PT. EI TREBUIE SA STIM SA-I PRETUIM CAT II AVEM!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta ii spun si eu copilului meu: sa se bucure de bunici si de parinti cat ii are, ca sa nu-i para rau mai tarziu. Imi pare rau ca te-am emotionat :(

      Delete
  3. FOARTE EMOTIONANT..TREBUIE SA PRETUIESTI ORICE CLIPA ALATURI DE CEI DRAGI,PENTRU CA VA VENI O ZI CAND NU II VOM MAI PUTEA VEDEA,NU II VOM MAI PUTEA IMBRATISA :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu vreau sa-mi inchipui cat de greu ar putea sa fie :(

      Delete
  4. MA EMOTIONAT PANA LA LACRIMI... ANDUTU ALEX FB

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos articolul. Din pacate ai dreptate, gonim dupa bani si uitam sa le spunem celor din jur cat de mult inseamna pentru noi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate, ai dreptate. Goana dupa bani si dupa un trai mai bun, ne scade calitatea vietii...

      Delete
  6. Frumos articolul. Ai perfecta dreptate.Eu nu mai am parinti de mult :( as fi vrut sa traiasca si sa le pot face bucurii....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banuiesc ca ti-e foarte greu, imi pare rau ca te-ai intristat :(

      Delete
  7. Foarte frumos si emotionant articolul, este bine sa pretuim pe cei de langa noi in fiecare zi :)

    ReplyDelete
  8. Un articol emotionant .Si eu mi-am pierdut si tatal si fratele .Ma gindesc cum ar fi fost daca ar fi trait amindoi.Mariana Cioranu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frumos. Atata timp cat oamenii sunt langa noi, credem ca asa e firesc sa fie si nu-i pretuim cat merita decat dupa ce i-am pierdut :(

      Delete
  9. Eu mi-am cumparat ceasul Festina de pe Brawat.ro si sunt foarte multumita. Recomand si voua! Incearca si nu vei regreta.
    pupici Rebeca.

    ReplyDelete