Tuesday, August 13, 2013

Summer feeling

In nuantele frapante ale verii dansam in fiecare dimineata. Ne trezim linistiti in razele jucause ale soarelui, chiar daca uneori ne este mult prea cald. Batranul care canta la acordeon in fata geamului meu imi zambeste. Ii arunc cativa banuti de la geam care aterizeaza fix in palaria lui. El atunci stie ca-mi place sa ma trezesc pe La vie en rose si schimba imediat ritmul melodiei sale, alunecand pe clape in acea vibratie pariziana care-mi incanta auzul si-mi indulceste cafeaua. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu vara parca sunt alta persoana. Sunt mai relaxata. Sunt poate mult mai lenesa iar uneori, dornica de aventura. Am o energie aparte, acel summer feeling care cred ca mi se potriveste de minune. Dar cel mai mult, cred ca ador hainele de vara, minunatele rochii vaporoase, extravagantele accesorii si pantalonii largi turcesti. Sunt innebunita dupa palariile de soare care sunt atat de usoare si dupa ochelarii de soare in toate culorile. Si cred ca cel mai mult imi place ca pot iesi din casa in orice clipa fara sa pun prea multe haine pe mine.
Ador libertatea pe care mi-o inspira vara. Si intreaga inspiratie care vine cu aceasta libertate. Vara este ca o muza pentru mine. Relaxarea despre care vorbeam mai devreme ma ajuta de cele mai multe ori sa-mi adun gandurile, sa ma concentrez mai bine si sa creez. Vara este acea simfonie boema care se aude din departare in valurile marii. Notele se ridica din mare ca niste printese diafane, ielele misterioase care ies din apa, mergand lenes pe nisip si se aduna in jurul unui foc, cantand si dansand pana la apus, apoi pana la rasarit, fara sa oboseasca si fara sa doarma. Vara are atata energie. Am senzatia ca aceasta regina seducatoare nu doarme niciodata. Este intr-un continuu freamat si se hraneste cu somnul dulce al nostru, al pamantenilor.

No comments:

Post a Comment