Wednesday, February 12, 2014

Review burete natural pentru spalat vase

M-ati crede daca v-as spune ca exista un burete pentru spalat vase ce nu se incarca cu bacterii ca cele cu care suntem obisnuite deja, avand o  durata de intrebuintare de pana la 12 luni? Nici eu nu am crezut, pana nu l-am folosit...
Pe mine m-a convins sa-l incerc recomandarea lui Jamie Oliver, precum si faptul ca este 100% natural, 100% vegan si 100% biodegradabil, fiind confectionat manual  la ferma familiei lui Michael Luffa, din fibre de plante, materiale reciclabile si materiale vegetale crescute organic, pentru ca nu contine ingrediente petrochimice sau plastic si pentru ca nu a fost testat pe animale.

Mi s-a parut foarte interesant ca desi parea foarte dur la prima vedere, imediat ce a luat contact cu apa se simtea altfel la atingere, devenind moale, flexibil si permitandu-mi sa ajung chiar si in locuri mai putin accesibile. Dar mai bine sa-l vedem in actiune...

 Prima data l-am folosit atunci cand am gatit friptura la cuptor. Dupa cum se poate observa in imagini pe tava s-a depus ceva grasime si murdarie, dar buretele i-a facut fata cu brio si a reusit s-o indeparteze fara sa mai fie nevoie sa folosesc buretele din inox, care era nelipsit din bucataria mea si la care am renuntat in cele din urma definitiv. Buretele arata ca nou in urma utilizarii sale si nu s-a imbibat de grasime, asa cum as fi fost tentata sa cred.

Cu siguranta il voi reachizitiona, pentru ca m-a convins si mai ales pentru ca voi face si o economie considerabila la bugetul familiei, tinand cont ca are o durata de viata de 12 luni si ca de regula imi schimbam buretele de vase din 2 in 2 saptamani.

Daca vreti si voi acest burete natural vase il puteti achizitiona la pretul de 10 Ron.

2 comments: