Wednesday, April 2, 2014

StejarMasiv -portavocea dorinţelor mele

Scriu acest articol cu ochii pe fereastră şi privirea mi-e aţintită asupra pomilor sădiţi dintr-un loc în
altul în jurul blocului de vizavi. Nu pot explica în cuvinte ce bucurie imensă se naşte în mine atunci când jocul fulgilor de nea e înlocuit cu cel al florilor de cireş, simt că renasc în acelaşi timp cu natura...


Totuşi, în inima mea, ori de câte ori privesc către copaci, se iscă un dor. Râvnesc să cutreier pădurile, să stau întinsă pe iarbă şi să privesc cerul printre frunzele de stejar.
 
Nu am înţeles niciodată când eram micuţă de ce idolul copilăriei mele, tata, prefera mobila din lemn masiv. Probabil că odată cu trecerea anilor devenim mai înţelepţi, astfel că mi-a trăznit prin cap o idee şugubeaţă că daca nu pot fi eu totdeauna în mijlocul naturii, pot aduce natura în casa mea. Brusc, mi se conturează în minte motivul ce stătea în spatele alegerii de catre tatăl meu a acestui tip de mobilă, că doar nu degeaba sunt fetiţa lui. Mă mândresc că mi-a insuflat această dragoste pentru frumosul lumii înconjurătoare şi că-i calc pe urme. Unii dintre voi poate mă vor considera egoistă şi vor spune ca nu preţuiesc sau că nu respect suficient lemnul, că-l irosesc pentru un moft. Ei bine, nu este un capriciu, chiar trebuie să-mi cumpăr mobilă nouă pentru căsuţa mea, ce se vrea locuită cât mai curând posibil. Atâta timp cât îmi este strict necesar şi mă folosesc de lemn, nu cred că acest lucru ar fi de condamnat. Ba chiar îmi propun să plantez un nou copăcel în locul celui sacrificat pentru nevoile mele.

Toate informaţiile despre mobilă din lemn masiv, indiferent că este vorba de amenajări interioare sau exterioare, decoraţiuni sau căsuţe din lemn le asimilez cu o sete incontrolabilă de cunoaştere şi cu o plăcere indestrictibilă de pe Stejarmasiv.ro. Ca să fiu sinceră, tot acolo am văzut o măsuţa de vis cu 4 scaunele superbe ce o completează perfect.


O creaţie atipică ce ar da o pată de culoare casei mele, care mi-ar încânta zi de zi privirea şi mi-ar stârni subtil imaginaţia, în câteva cuvinte exact ce-mi lipseşte şi ceea ce-mi doresc.


Mă bucur să constat că acest site este portavocea dorinţelor mele şi cu siguranţă a mii de oameni!

5 comments:

  1. Lemnul este placut la atingere si este o placere sa ai mobila si obiecte de lemn masiv. !

    ReplyDelete
  2. Sincera sa fiu si eu iubesc mobila din lemn masiv,e trainica si vorba ta am senzatie ca aduc natura si in propria mea casa:)

    ReplyDelete
  3. Ceea ce impresionează este frumusețea lemnului natur,lemnului masiv

    ReplyDelete
  4. Da, mobila din lemn masiv e o frumusete ! Foarte frumoasa masuta cu cele 4 scaune ! <3 :*

    ReplyDelete
  5. Minunat articol! Si eu prefer mobila din lemn masiv! Din pacate , pretul foarte mare, ne face sa renuntam la aceasta placere!

    ReplyDelete