Friday, November 21, 2014

Mega reduceri de Black Friday pe MissGrey

Astazi e ziua prielnica cumparaturilor, ziua pe care o asteapta toata lumea, indiferent de ceea ce vrea sa cumpere, e ziua care ne aduce cate un zambet de satisfactie pentru ca am reusit sa ne cumparam ce ne-am dorit la un pret redus substantial. Toata lumea se agita si e in cautare de ce are nevoie, atat prin magazinele obisnuite, cat si in mediul online.
Daca ati fost inspirati sa faceti niste economii, de care sa va puteti folosi in Vinerea Neagra, atunci meritati  toate felicitarile. Eu, anul acesta cred ca nu imi voi cumpara nimic altceva inafara de niste rochii de ocazie si eventual, o sa-mi schimb scaunele din bucatarie cu altele noi, dar ramane de vazut pentru ca ziua inca nu s-a incheiat...
Si pentru ca-mi place sa va prezint site-uri si lucruri de care nu ati stiut pana acum, o sa va pun la curent cu noua mea descoperire, MissGrey, care poarta eticheta ”Proudly made in Romania”, un site pe care-l veti adora daca va caracterizeaza feminitatea, eleganta, armonia sau daca sunteti indragostite de frumos.
Am profitat de aceasta zi si mi-am cumparat o rochita, pe care o sa v-o prezint intr-un articol viitor, insa as vrea sa va mai arat inca doua rochite de-a dreptul superbe, care va vor placea cu siguranta.

Una din primele mele optiuni a fost o rochie neagra din catifea, din nou in voga in acest sezon, extrem de eleganta si de rafinata, a carei piesa de rezistenta este dantela semi-transparenta din zona decolteului, dovada vie ca poti avea stil indiferent de sezon si de temperaturile de afara.


Mi-a mai placut o rochie lunga mov demna de printese, a carei reducere este de 50%, astfel incat daca initial atrage datorita  design-ului special, pretul sau o face cu mult mai incantatoare...


Acestea au fost optiunile mele, ramane sa va dezvalui in curand rochia care mi-a captat atentia...
Voi ce v-ati lua de Black Friday?

25 comments:

  1. imi place mult rochita mov...este superba

    ReplyDelete
  2. Cat de frumoasa este rochita neagra!Absolut superba!Vad ca nici nu e scumpa,merita cumparata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am una in acest gen si se aseaza foarte bine pe corp :)

      Delete
  3. amandoua rochitele sunt deosebite, foarte frumoase si elegante...imi doresc si eu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca intri pe site, vei vedea o multime de modele deosebite :)

      Delete
  4. Imi place rochia mov, e superba.
    Nu mi-am cumparat nimic de Black Friday, desi am pus ochii pe cateva lucruri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie nu-mi place aglomeratia... Se pare ca in magazine Black Friday s-a prelungit, asa ca am sa ma uit dupa ceea ce-mi trebuie zilele acestea :)

      Delete
  5. imi plac amandoua, dar cred ca cea neagra putin mai mult. De blackfriday, nu mi-am luat nimic:D am ramas doar cu privitul anul acesta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cea neagra e facuta pentru acest sezon si arata mult mai bine in realitate :)

      Delete
  6. Movul este culoarea mea preferata si mi-a placut si mie rochia, iar reducerea de 50% este mai mult decat tentanta, dar acum nu pot sa-mi achizitionez nimic :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Black Friday este prelungit, nu-ti face griji draga mea :)

      Delete
  7. Superbe rochiile,preferata mea e cea neagra....sunt curioasa ce rochie ti-ai luat :)

    ReplyDelete
  8. wow wowwwwww superba rochita no 2 ,chiar nu stiam de site ul acesta,multam fain pentru pont iacata ce am mai gasit eu pentru perioada sarbatorilor :d ce zici nu i faina? https://missgrey.ro/ro/bluze/cardigan-sally/238

    ReplyDelete
  9. AMBELE ROCHITE SUNT SUPERBEEEEE.NU MI-AM ACHIZITIONAT NIMIC DE BLACK FRIDAY :) DAR NU SUNT SUPARATA :) :) MAI BN IAU LA COPII CV :)

    ReplyDelete
  10. De black friday n-am luat haine, am luat ceva cosmetice si suplimente, dar vorba ta, mai e si weekendul viitor! De site nu auzisem, rochiile sunt superbe, imi place movul la nebunie!

    ReplyDelete
  11. sunt superbe rochitele <3
    eu nu mi`am cumparat nimic, caci banii pusi deoparte sunt pt un eveniment ce va avea loc anul viitor :D
    te pupic

    ReplyDelete
  12. Ce frumoasa este cea neagră! Eu mi-am luat două perechi de pantaloni și niște cosmetice de pe Makeup Shop. ^^

    ReplyDelete