Sunday, February 1, 2015

Nu strica un premiu de Valentine's Day

Mereu imi zic ca nu ma mai bag la competitii intre bloggeri, dar nu ma lasa inima sa nu particip si nu pentru premii, ci pentru ca vreau sa-mi testez limitele si sa-mi imbunatatesc stilul. Chiar daca am fost dezamagita sa vad ca unii ar face orice pentru acele premii, trisand si inselandu-i pe toti ceilalti concurenti, chiar daca am spus de sute de ori ca-mi ajunge, trebuie sa recunosc ca pozitia a doua in topuri ma face sa continui.  Cristinei ii recunosc meritele si nu ma supar ca ma surclaseaza, are o imaginatie mai bolnava decat a mea :)).
Asa ca ma bag din nou la o alta competitie Blog My Valentine, ce-i drept m-am hotarat cam tarziu si am luat decizia cu multa greutate, dar pana la urma nu am nimic de pierdut...



1 comment:

  1. Succes, eu nu am blog, dar tu ai si sa speram ! :)

    ReplyDelete