Tuesday, November 10, 2015

Cate tipuri de sutiene exista si care sunt acestea

Am citit o multime de articole despre tipurile de sutiene existente, dar din cate stiu eu exista 11 tipuri de sutiene: soft, semi-soft, push-up, balconet, buretat, pentru gravide, de alaptare, pentru decolteu adanc (U-plunge), cu cupele decupate, bustiere si sutiene speciale pentru femeile care au suferit interventii chirurgicale (de obicei cu inchidere in fata).

Acum ca le-am clasificat sa discutam cate putin despre cele mai importante dintre ele.

Ce inseamna sutien soft? Este sutienul neintarit (fara burete) care este o alegere ideala pentru femeile cu sani voluptosi. De obicei are bretele late ca sa poata asigura sustinerea bustului, iar cu cat marimea sutienului creste, cu atat bretelele sunt mai late. Acestea la randul lor se pot imparti in mai multe tipuri: fara armatura metalica, cu armatura metalica pentru o forma ideala si un bun suport, cu balene laterale pentru a oferi o mai buna sustinere sau fara balene.

Ce inseamna sutien semi-soft? Este sutienul care are jumatatea inferioara a cupei intarite, iar cea superioara este soft (de regula din dantela).

Ce inseamna sutien balconet? Sutienul balconet (bardot) asigura un decolteu apetisant si se poate recunoaste in special datorita formei cupelor si a distantei dintre acestea, care este aproape insesizabila. Se poate purta fara bretele, asigurand o buna sustinere a bustului, mai ales ca majoritatea sunt prevazute cu banda de silicon pe interior pentru a preveni alunecarea.


Ce inseamna sutien buretat? Sutienul buretat este intarit, mareste vizual bustul, dar nu ridica sanii.
Ce inseamna sutien push-up? Sutienul push-up mareste vizual bustul cu o marime, ridica sanii si va asigura un decolteu de invidiat. Acesta poate fi prevazut cu insertii de burete, cu gel sau silicon de diferite marimi. La unele modele aceste insertii  push-up pot fi detasabile. De departe insa, modelele mele preferate sunt cele cu cupe modelate termic (cupe preformate).
Puteti verifica si voi colectia noua de lenjerie intima de pe site-ul Piera si sa va alegeti preferatul.

6 comments:

  1. UN ARTICOL SUPER INTERESANT.SINCER NU STIAM CUM SE CLASIFICA SUTIENELE.AM AVUT CE INVATA DIN ARTICOL SI IMI VA FI UTIL.

    ReplyDelete
  2. Sunt foarte frumoase toate,pentru toate gusturile si nevoile.Am vazut ca sunt si articole pentru barbati,deci puteam sa le luam si lor ceva :)

    ReplyDelete
  3. Nu stiam ca exista atatea tipuri... :)

    ReplyDelete
  4. Preferatele mele sunt sutienele semi-soft dar nu stiam ca se numesc asa si imi doresc unul cu push-up . Ai facut o clasificare documentata si am ne-am imbogatit cunostintele .

    ReplyDelete
  5. Eu am o adevarata problema cu sutienele. Putine modele imi vin bine. M-am uitat pe site si am pus deja ochii pe cateva :D

    ReplyDelete