Wednesday, October 18, 2017

Stapanul casei de sarbatori: bradul de Craciun artificial


Bradul de Craciun este fara indoiala parte integranta a sarbatorilor de iarna. Frumos imbracat si decorat iti doresti sa stai in camera in care se afla si sa-l privesti ore in sir. Acesta este si motivul pentru care acordam o mare importanta alegerii unui brad de Craciun. 

In fiecare an, ne confruntam cu dilema: "Ce brazi de Craciun sa alegem pentru sarbatorile de iarna? Sa optam pentru un brad natural sau pentru un brad artificial? Care varianta dintre cele doua este cea mai ecologica, practica si rentabila?"

Adeptii brazilor naturali vor spune ca un brad artificial nu creaza atmosfera sarbatorilor  de iarna cu care erau ei obisnuiti in copilarie. Poate este doar parerea mea, insa am convingerea ca pomul de Craciun in sine nu va crea magia Craciunului, starea de spirit festiva depinde de caldura gospodariei noastre. Familia reunita, bradul impodobit si zambetele celor dragi la primirea cadourilor sunt rasplata noastra de la sfarsitul anului si ne bucuram  de ea cu prisosinta.

Brazii artificiali au din ce in ce mai multi simpatizanti, iar printre acestia ma numar si eu. Desi la prima vedere sunt mai scumpi decat cei naturali, la un simplu calcul veti realiza ca de fapt veti economisi bani, deoarece se pot reutiliza pe o perioada indelungata. Si apoi acele... Cunoasteti problema acelor cazute pe jos ce se incapataneaza sa intre in covoare si de care scapati cu greu? Vor fi doar o amintire...

In plus, culoarea bradului se va mentine verde tot timpul. Un brad artificial se poate impodobi de la inceputul lunii decembrie fara sa ne fie teama ca se va usca sau ca trebuie sa-l udam ca sa se mentina proaspat.

Vi s-a intamplat vreodata sa va curga rasina pe parchet sau sa constati ca au aparut cateva insecte mici si incapatanate la voi in casa odata cu aducerea frumosului brad cu care va mandreati? Mie, da. Tocmai de aceea,  nu m-as mai vedea decorand decat un brad de Craciun artificial.

Frumosii brazi de Craciun din imagini stau marturie ca in casa mea si a surorii mele atmosfera e magica in ciuda faptului ca nu optam pentru brazi naturali.

Si apoi fiti sinceri nu vi se pare ca ramurile lor sunt mai dese, mai groase si ca din punct de vedere estetic sunt net superiori celor naturali?

Noi i-am cumparat dintr-un magazin online, https://www.brazicraciun.net. Erau tot felul de brazi pe site: cu varfuri ninse, cu zapada sau cu conuri, verzi, argintii, albi sau negri, cu aspect natural, bogat sau cu fibra optica ce au luminitele incluse. Alegerea am facut-o in functie de propriile preferinte...

Am pus in balanta avantajele conferite atat de bradul natural, cat si de cel artificial, pentru a vedea care parte a talerului se inclina mai mult.

 Bradul Artificial
  -costurile sale sunt mai scazute datorita faptului ca are o perioada de utilizare ce se intinde pe parcursul mai multor ani si ca nu trebuie sa investim anual intr-un brad nou
   -este ecologic, putem avea un brad de Craciun in casa si fara sa trebuiasca sa se taie sute de mii de brazi anual
  -face mai putina mizerie
 -aspectul sau este mai armonios spre deosebire de cel al bradului natural
  -putem alege un brad in functie de spatiul de care dispunem, fara sa ne fie teama ca o sa fie prea mare sau prea mic pentru caminul nostru
 -facem economie de timp, pentru ca nu trebuie sa resimtim in fiecare an agitatia de Craciun pentru a ne cumpara brad
  -ne putem alege culoarea, forma, tipul si inaltimea bradului dorit
  -se monteaza usor
  -se refoloseste

Bradul natural
   - mirosul de brad proaspat taiat care ne va aduce aminte de copilarie si ne va oferi un aer curat
    -in cazul in care optam pentru un brad natural in ghiveci poate sa fie o solutie ecologica, deoarece se poate replanta dupa trecerea sarbatorilor de iarna
    -poate fi reciclat



Concluzia e simpla: stapanul casei de sarbatori este bradul de Craciun artificial.

P.S. Sarbatorile sunt momente magice petrecute intr-un decor frumos. Profitati din plin de ele si de compania persoanelor dragi!

21 comments:

  1. Si eu de cativa ani, am renuntat la bradul natural si mi-am achizitionat un bradut artificial. E mult mai practic si arata frumos. Si, ai dreptate, atmosfera magica de Craciun este data de armonia si dragostea din familie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atunci sa avem un Craciun minunat, caci timpul trece repede si abia il asteptam! :)

      Delete
  2. Te sustin! Eu am renuntat de mult timp la bradul natural, mai mult din considerente ecologice. E mult mai practic, insa in fiecare camera imi place sa am cate/un aranjament cu ramurele de brad natural.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este o metoda foarte buna de a aduce mirosul de brad in casa fara sa trebuiasca sa fie taiati:)

      Delete
  3. De cativa ani buni am ales brad artificial si e tare bine cu el, iubesc tare mult Craciunul :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este cea mai frumoasa si cea mai asteptata perioada a anului :)

      Delete
  4. Pana anul trecut am avut brad natural insa am hotarat ca e mai bine sa luam unul artificial. E mai economic si arata foarte bine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu mi l-am cumparat de pe Brazicraciun.net. Poti sa arunci un ochi pe site, poate iti place vreunul. Nu de alta, dar daca nu iei unul de calitate, acele tot cad. Cumparasem unul dintr-un hipermarket si nu am fost multumita...

      Delete
  5. Artificial am si eu de cativa ani! Nu miroase a brad, dar nici nu omor padurea!

    ReplyDelete
  6. Si eu tot brad artificial am de cativa ani, mai ales ca acum o am si pe cea mica si ii place la nebunie sa il impodobeasca.
    Paula Sosoi

    ReplyDelete
  7. Brad artificial folosim si noi de mai bine de 14 ani, cred ca de 18 ar fi mai corect.

    ReplyDelete
  8. De cativa ani am un brad articial, este primul cumparat cu sotul meu atunci cand ne-am mutat impreuna, dar anul acesta ne-am propus sa cumparam unul nou fie artificial fie natural, inca ne-am hotarat.

    ReplyDelete
  9. Eu sunt pro brad artifical, stiu ca bradul natural e pentru Craciun, dar tot mi se pare o cruzime sa il tai, plus ca mi se pare mult mai avantajos un brad artifical, daca vreau miros de brad, imi iau cateva ramuri sau pun o lumanare parfumata si am rezolvat problema.

    ReplyDelete
  10. Abia astept sa vina sarbatorile de iarna, preferatele mele! Noi optam pentru brad artificial.

    ReplyDelete
  11. Si eu tot brad artificial am si ma bucur de el in fiecare an. Ahh, deja m-ai facut sa visez la sarbatori.

    ReplyDelete
  12. Nu sunt mare fana a brazilor artificiali, dar anul trecut am avut o surpriza placuta- sotul a cumparat unul asa de frumos ca jurai ca era natural.

    ReplyDelete
  13. Anul trecut am luat si noi un bradut artificial, micut.L-am pus pe masa la intrare si arata foarte bine!

    ReplyDelete
  14. Brad sa fie, mai putin conteaza de care. Fara brad, nu are farmec Craciunul.

    ReplyDelete
  15. Si eu folosesc brad artificila de cativa ani, este mult mai practic si ieftin :D

    ReplyDelete
  16. Anii trecuti am fost plecata de Craciun si nu m-am obosit sa fac brad. Anul asta stau acasa si ma apuc serios de treaba. Cred ca trebuie sa-mi iau totul de la 0. Adica un brad artificial nou ca sa ma pot bucura de el pentru o perioada mai lunga de timp plus alte decoratiuni

    ReplyDelete
  17. Noi n-am avut niciodata brad artificial. Pentru ca anul asta eu si prietenul meu ne-am mutat impreuna, chiar ne gandim la aceasta varianta. Singura problema este ca am observat ca in supermarketuri pretul lor este foarte mare.

    ReplyDelete