Wednesday, March 26, 2014

Lentile gri de la Kpop2.com

Se spune ca ochii sunt oglinda sufletului si nu ma simt tentata sa contrazic aceste vorbe. Daca stau sa ma gandesc bine, ochii verzi ai sotului meu au avut un mare rol in atractia de inceput.

Mereu mi-am dorit sa am ochii deschisi la culoare, dar niciodata nu am indraznit sa port lentile. Pana cand am descoperit site-ul Kpop2 si am vazut unele intr-o nuanta speciala de gri.


Dupa cum vedeti in imagine, par de un albastru natural si tot ceea ce pot spune e ca le ador. Ma incanta ca le pot folosi aproximativ 6 luni si nu sunt conditionata de un numar fix de purtari.

 
Au costat 10,99$ si le puteti gasi aici.

15 comments:

  1. Arata destul de naturale,sunt perfecte pentru cine vrea o schimbare.

    ReplyDelete
  2. http://www.kpop2.com/lensme-contact-lenses-moonlight-blue-13.6mm.html
    sint foarte frumoase super oferta

    ReplyDelete
  3. Sunt frumoase, dar trebuie o igiena stricta, caci altfel riscati sa va imbolnaviti ochiul!

    ReplyDelete
  4. sunt superbe intradevar :) si par atat de naturale incat cine nu stie nu ar avea cum sa observe ca porti lentile:)

    ReplyDelete
  5. wow tu esti in poza? te-a schhimbat radical

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, e sora mea. Semanam, doar ca ea e mai slabuta, are vreo 48 de kilograme :)

      Delete
  6. Ei, da! Arata altfel privirea, chiar schimba expresia !

    ReplyDelete