Tuesday, March 11, 2014

Tidestore wishlist

Chiar daca lucram din greu toata ziua, ne dorim sa aratam bine tot timpul.  Pentru ca nu avem mult timp pentru noi, recurgem la cumparaturile online. Ne simtim bine cand purtam  haine de calitate pe noi. Dar moda se schimba tot timpul si fiecare persoana are stilul sau propriu, din acest motiv devine din ce in ce mai greu sa alegem un magazin online potrivit tuturor gusturilor.

"Even  all day long we are working hardly, we want to bee great all the time. Because we have no much time for us,  resort to online shopping. We feel good when wearing a quality clothes on us. But fashion changes regularly and every person has her own fashion style, that's why becoming more difficult to choose an online shop suitable for all tastes."

 Am gasit mult mai multe haine, pantofi si genti frumoase pe site Tidestore.

"I found many more beautiful clothes, dresses and bags on this site Tidestore."

Este foarte greu sa alegi ce-ti place de pe site, pentru ca toate hainele pe care le au sunt frumoase si accesibile ca pret. Efectiv, iubesc acest site si navighez toata ziua pe el sa ma hotarasc ce imi place mai mult, pentru ca imi plac toate produsele.Tocmai pentru ca imi plac prea multe lucuri, mi-am zis sa-mi fac o lista cu produsele care-mi plac si pentru ca nici asa nu m-am hotarat am zis sa vad daca reusesc sa fac o tinuta din hainutele alese.

"It's hard to choose what you like from this site, because all clothes they have are beautiful and affordable. Actually, I love this site and I navigate all day on it to decide what I like more, cause I like all products. Just because I like too many things, I said in my mind to make a list of products that I like and because I not decided in this  way, I looked to make a outfit of clothes chosen."



1) Awesome PU Applique Flat Heels Prom Shoes 
2) Charimatic Color Block Strapless Bandage Bodycon Dress

Cred ca as purta toata vara rochita asta si ca s-ar potrivi perfect cu niste balerini eleganti :).

"I think I'd wear all summer this dress that would fit perfectly with elegant flats. :)"

 Voua va place?

"Do you like it?"

53 comments:

  1. Cat de frumoasa este rochita <3 , nici pantofii nu sunt mai prejos ! O sa arunc o privire pe site sa vad dupa ce-mi mai fug ochii :)) :*

    ReplyDelete
  2. Sunt minunate, rochita imi place mult! <3

    ReplyDelete
  3. am vazut cate lucruri super pe site ...daca as face un whislis ar fi unulmult mai lungggggggggg

    ReplyDelete
  4. Balerinii sunt frumosi,dar un detaliu ii strica imaginea cea cu capul de schelet
    www.bysunshine.com

    ReplyDelete
  5. Foarte frumoasa rochita!

    ReplyDelete
  6. super site, mie imi place rochita asta http://www.tidestore.com/product/Red-Contrast-Panel-Midi-Bodycon-Dress-10877402.html desi multe altele mi-au atras privirea <3

    ReplyDelete
  7. toate produsele sunt minunate!

    ReplyDelete
  8. Atatea lucruri dragute...

    ReplyDelete
  9. Imi place foarte mult rochia si pantofiorii :)

    ReplyDelete
  10. mai mult decat frumoasa rochita si culorile sunt super pentru vara

    ReplyDelete
  11. superbe rochite la preturi acceptabile

    ReplyDelete
  12. frumoase culori , rochita e draguta , partea de sus nu prea e pe gustul meu ,mi se pare ca strange prea tare pieptul.

    ReplyDelete
  13. Am vazut pe siteul lor niste rochite superbe, m-am imbolnavit de ciuda ca n-am bani sa le cumpar :)

    ReplyDelete
  14. Sunt foarte dragute toate lucrurile de pe site,nici nu stii ce sa alegi mai intai.Imi place si rochita aleasa de tine.

    ReplyDelete
  15. Atit rochita cat si balerinii sunt superb a/i.Ma uitam si eu pe site si mi-au ramas inima si ochii acolo...ce lucruri minunate...am ochit niste sandale cu margele pe glezna bestiale...doar ca ramine sa le visez momentan :)))

    ReplyDelete
  16. http://www.tidestore.com/product/Handsome-Euramerican-Low-Cut-V-Neckline-Sheath-Dress-With-Belt-10858273.html
    SUPERBA ROCHIA ASTA CULOAREA ESTE MINUNATA

    ReplyDelete
  17. frumoasa rochia asta mi-a inveselit ziua
    http://www.tidestore.com/product/Most-Popular-Straps-Short-Slim-Bandage-Dress-10867230.html
    are o culoare divina

    ReplyDelete
  18. super rochite la super preturi....abia astept vara :* :*

    ReplyDelete
  19. Rochita are o bustiera tare ingenioasa, iar pantofii sunt numai buni de primavara.

    ReplyDelete
  20. toate sint superbe!

    ReplyDelete
  21. superbe..mai ales pantofiorii ;)

    ReplyDelete
  22. a comandat cineva la ei? cat e transportul? trebuie facuta vama?>

    ReplyDelete
  23. dragute si frumoase in acelasi timp....

    ReplyDelete
  24. Ai comandat vreodata de pe Tidestore cum arata produsele si in realitate nu numai in poze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu inca, dar o sa dau o comanda luna asta si o sa-ti spun cum sunt sau o sa fac un review mai bine..

      Delete
  25. buna, ai mai cumparat de la ei? cu shippingul si cu seriozitatea lor ma intereseaza cum a decurs. mersi

    ReplyDelete
  26. buna sa fiu sincera toate sunt foarte dragute toate lucrurile de pe site,nici nu stii ce sa alegi mai intai.Imi place si rochita aleasa de tine.

    ReplyDelete

  27. Era important de stiut daca a comandat cineva de la ei si daca marfa corespunde ca aspect si calitate.
    Eu am citit comentarii deloc pozitive de la cineva care a vrut sa intre in posesia acestor minunatii si a comandat. http://www.vinted.fr/forum/vos-bons-plans/285590-tidestore

    ReplyDelete