Sunday, March 30, 2014

Surprize de la Miniprix

Majoritatea cunostiintelor pe care le am, ce obisnuiesc sa faca cumparaturi online, au dat cel putin o comanda pe site-ul Miniprix, datorita preturilor rezonabile pe care acesta le practica, iar eu nu fac exceptie. Am comandat o multime de lucrusoare pentru baietelul, pentru nepotelul meu, pentru mine si am fost multumita de ce mi-am cumparat. Am rasfoit putin paginile acestui magazin online in cautare de lucrusoare pentru sezonul primavara-vara si am fost foarte placut surprinsa sa gasesc pe site produse cosmetice profesionale precum:

  • Loreal
  • Mario Badescu
  • Bruno Vassari
  • CHI 
  • Kallos
  • Kerastase 
  • Oyster
  • Bio Cosmetica
  • Institutul Spaniol
  • Anubis
  • Enliven
  • Sinergy
  • Alfaparf 
  • Argan Yca
Ma incanta foarte mult ideea ca pot cumpara mai multe tipuri de produse din acelasi loc, pentru ca astfel fac o reducere substantiala cu transportul. Nu e nevoie sa platesc separat de ceea ce vreau si costurile de expeditie, pentru ca la Miniprix daca valoarea comenzii depaseste 100 Ron beneficiez de transport gratuit.

Tocmai din acest motiv am profitat de ocazie si am cautat un sampon, tratament impotriva caderii parului si ceara de par.

Mi-a atras atentia samponul protector pentru calmarea intensa a pielii capului de la L’Oreal, ce contine ingrediente hidratante si vitamina PP si care face ca pielea capului  sa fie protejata, calmata, iar parul sa devina suplu si stralucitor, precum si pasta modelatoare cu efect semi-mat de la Kerastase, cu filtru UV si protectie termica. Nu le-am mai folosit pana acum, dar am incredere in aceste doua brand-uri si stiu ca rezultatele vor fi multumitoare.


  Cum vi se par aceste vesti?

3 comments:

  1. sunt incantata de produsele noi!

    ReplyDelete
  2. Cate marci preferate pe site! Cu siguranta voi profita si eu de aceste oferte :)

    ReplyDelete
  3. multe marci sunt preferatele sotiei mele

    ReplyDelete