Monday, March 24, 2014

Rochii de zi spectaculoase

Nu e un secret pentru nimeni ca sunt adepta stilului office, pentru ca o buna perioada de vreme am lucrat ca economist. Incerc sa-mi redescopar mereu un nou stil si sa port lucruri pe care nu as fi crezut ca le-as putea purta vreodata, insa ma indragostesc pe loc de orice rochie office. Si pentru ca tot vorbim despre ele, trebuie sa vedeti ce minunatii am descoperit pe Sheinside.

Prima in topul preferintelor mele este o rochie ce se remarca prin simplitate si eleganta, cu o curelusa in talie.



O rochie asimetrica, neagra cu decolteu in "V" mi-a incantat  de asemenea privirea. Mi se pare sexy si in acelasi timp cuminte, potrivita pentru a ne infrumuseta o zi de lucru si a ne da mai multa incredere in noi.


Aceasta rochie alb-negru imi pune imaginatia la incercare si ma face sa ma gandesc la sacoul si pantofii potriviti pentru ea...


Puteti gasi si voi o rochie potrivita propriului stil aici, la preturi care cu siguranta va vor atrage atentia in mod placut.



21 comments:

  1. Sunt superbe toate trei,dar cel mai mult imi place prima rochita.

    ReplyDelete
  2. FOARTE FRUMOASE SI ELEGANTE IMI PLAC FOARTE MULT A DOUA SI A TREIA ROCHIE

    ReplyDelete
  3. http://www.sheinside.com/Black-V-Neck-Asymmetrical-Bodycon-Dress-p-163004-cat-1727.html
    aceasta rochie o adora sotia este potrivita pentru o iesire la flim

    ReplyDelete
  4. http://www.sheinside.com/White-Black-Short-Sleeve-Lace-Bodycon-Dress-p-161058-cat-1727.html
    este o rochie minunata plina de romantism

    ReplyDelete
  5. Doamne ce mult imi place a doua rochie :)

    ReplyDelete
  6. mi-as dori si eu una pt.sotia mea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu 5 share-uri pe zi si 5 comentarii, intr-o luna poti strange credit , eventual mai pui tu cativa dolari si poti sa-i iei una http://anfreutza.blogspot.ro/2014/02/cum-poti-obtine-haine-gratis.html . Spor! :)

      Delete
  7. Toate trei sunt pe gustul meu ,mai ales 2 si 3 :D tare mult as vrea sa vad cum mi-ar sade cu ele ,sunt atat de draguteeeeeeeeeeeeee <3

    ReplyDelete
  8. Imi place mult stilul office si niciodata n-am purtat astfel de rochite ca sunt mai dolofana. Asta nu ma impiedica sa le admir!

    ReplyDelete
  9. Toate imi plac la fel de mult, in general imi place acest stil !!!! pupici :*

    ReplyDelete
  10. prima e draguta rauuu....

    ReplyDelete
  11. toate sunt foarte frumoase si sexyyy, bineinteles

    ReplyDelete