Thursday, March 6, 2014

Studenti, haideti la maraton!

Nu mai sunt studenta, desi mi-ar placea sa mai traiesc o data anii studentiei, insa cu siguranta sunt multi tineri studenti care-mi urmaresc blogul. De aceea, ii invit sa se inscrie la maratonul de programare Entrepreneurship, care se va desfasura in 28-29 Martie 2014 in Aula Universitatii Transilvania din Brasov.

In cadrul maratonului, echipe de studenti pasionati de tehnologie si carora le place munca in echipa, se vor grupa in 2-4 membri  si vor dezvolta, timp de 24 de ore, o aplicatie care sa ajute societatea pentru device-uri care folosesc sistemul de operare Android, cum ar fi de exemplu aplicatiile destinate persoanelor cu dizabilitati. La finalul competiţiei, cele mai bune 3 proiecte vor fi premiate de un juriu de specialitate, iar toate lucrarile participante vor fi donate Comisiei Europene.
Competitia va incepe vinerea,  pe 28 martie, la ora 12 si se va incheia in ziua urmatoare la ora 11, urmand ca jurizarea sa se faca sambata, 29 martie, intre orele 11-14.


Acest eveniment este organizat de Allview in colaborare cu Centrul pentru Diplomatie Publica si cu sprijinul Primăriei Brasov si al Universitatii Transilvania..

Eu zic ca merita sa va inscrieti si nu neaparat pentru premii, cat pentru a pune pe picioare un proiect ce poate veni in ajutorul societatii in care traim.

Daca sunteti interesati, atunci completati acest formular de inscriere!

6 comments:

  1. Super:) Stiu ca exista multi studenti pasionati de tehnologie de aceea sper sa vada cati mai multi acest articol:)

    ReplyDelete
  2. am dat share articolului,poate se gasesc suficienti studenti,pentru inscriere.

    ReplyDelete
  3. Ei uite, astfel de initiative imi plac mult, scot la iveala marile talente.

    ReplyDelete
  4. Ce tare ! Mai este un pic si o sa fiu si eu studenta <3

    ReplyDelete
  5. as mai dori sa fiu student , o viata foarte frumoasa....

    ReplyDelete