Sunday, May 26, 2013

3Suisses, un magazin de moda franceza

Moda in ultimii ani a venit cu schimbari majore.O trecere nu foarte usoara a reprezentat-o moda pantalonilor cu talie joasa, si bluzele foarte scurte si astfel ca trebuia neaparat ca unei fete sa I se vada buricul asta prin anii 2005, iar treptat casele de moda au inceput sa ne arate modele interesante de pantaloni cu turul lasat acei pantaloni stil gogosar, a caror perioada de promovare a fost una foarte scurta mai exact 1-2 sezoane, iar acum ne sunt prezentati pantalonii cu talie inalta acei pantaloni facuti sa protejeze zonele sensibile ale corpului unei femei si tunicile, bluzele vaporoase care pot fi adaptate foarte usor evenimentelor la care participa. Publicul din tara noastra, in special adolescentele sunt tentate sa colinde magazinele din tot orasul si sa-si aleaga tinutele care li se potrivesc dar celelalte femei care sunt prea ocupate o pot face dimineata , inainte de a pleca la serviciu din fata calculatorului cu o simpla vizita in noul magazin online 3suisses .
Aici puteti gasii de la lenjerie intima pana la incaltaminte si imbracaminte la cele mai ridicate standarde, firme de renume ale caror produse sunt expuse in acest magazin online.
Exista de asemenea si o gama variata de imbracaminte pentru gusturile rafinate ale domnilor, putem opta pentru Accesorii, Shopping in functie de produs, Lenjerie sau Incaltaminte. Produsele expuse aici sunt create sa satisfaca fiecare barbat care-si doreste sa fie in pas cu moda si mereu gata sa-si aleaga accesoriile potrivite fiecarui eveniment la care participa.
Eu va doresc tuturor “ZILE DE SHOPPING FARA BARIERE!” pe 3suisses.ro .


6 comments:

  1. [...] nu o onorez si pe care o arunc mai departe in curtea urmatorilor: Georgi, redsky, Sim, Ioana, Rux, Anfreutza, psy, Zina, Mihaela si tuturor celor care vor sa raspunda la aceste [...]

    ReplyDelete
  2. asa deci :)). O sa raspund provocarii, dar luni :*

    ReplyDelete
  3. Eu am comandat haine pe net..acum ce sa zic…la unele nu se potrivesc marimile la altele am avut noroc poate …dar trebuie consultata grila de marimi neaparat cand cumperi haine de pe net. Prefer sa merg eu personal sa mi le cumpar decat sa imi dau comanda pe net!

    ReplyDelete
  4. Sora mea comanda mereu online si o singura data i s-a intamplat sa nu i se potriveasca, insa a modificat rochita buclucasa si s-a rezolvat...

    ReplyDelete
  5. Iulia Ionita-ManiaMay 11, 2012 at 11:32 PM

    Am intrat si eu la ei pe site: au produse faine. Apropo, nici nu stiam ca exista site-ul asta :) Pupici.

    ReplyDelete
  6. ma bucur ca ai aflat de la mine :*

    ReplyDelete