Thursday, May 23, 2013

Voi avea un nepotel

Pe 17 iunie voi avea un nepotel sau cum spune baietelul meu, atunci cand va avea el serbare la "gradi" i se va naste verisorul. Ati ghicit, surioara mea va fi curand mamica:).

Venirea unui copil pe lume implica multa bucurie, iar toti membri familiei si cei apropiati vor sa daruiasca noului venit multe-multe hainute. Imi amintesc ca Mario a primit atatea haine, incat nu era nevoie sa-i cumparam nimic pana la varsta de 2 ani si totusi nu ne-am putut abtine...

In ultimul timp imi pierd toata ziua timpul uitandu-ma dupa haine nou nascut si astfel am descoperit un site foarte interesant, numai cu lucrusoare pentru bebelusi, Micolino.ro. Aici gasesti de toate, chiar si haine prematuri, accesorii gemeni / tripleti.

Trebuie sa recunosc ca imi plac toate produsele lor, iar pe masura ce rasfoiesc paginile site-ului, imi doresc sa-i iau tot mai multe lucrusoare si ma decid din ce in ce mai greu. As vrea sa i le pot lua pe toate. Ar fi minunat! :)

Modelele sunt foarte dragute si intentionez sa dau cat de curand o comanda, apoi o sa va vorbesc despre calitatea si design-ul lor, care la prima vedere apreciez ca nu ma vor dezamagi, ci din contra (stiti doar ca am ochiul format :P).
Priviti cate hainute superbe!


Cel mai mult insa, m-a impresionat un port bebe dublu, pentru ca nu am crezut ca exista asa ceva, dar se pare ca m-am inselat...


Daca vreti sa va incantati privirile si aveti bebelusi in familie cu varsta pana in 6 luni, nu ezitati sa veniti la targul Baby Expo (Editia 39), care va avea loc in zilele de 24, 25, 26 mai, la Sala Polivalenta din Bucuresti, pentru ca Micolino va asteapta intre orele 10-20 (duminica pana la orele 16:00)  la standul D09 pentru a va prezenta noua colectie de vara si care cred ca va fi la fel de spectaculoasa.


In plus, aveti posibilitatea astfel de a le face un cadou special bebelusilor din viata voastra cu ocazia zilei de  1 iunie. :)

Sper ca v-am fost si voua de ajutor. Pupici!

31 comments:

  1. Hainute frumoase la preturi bune, merci pentru articol.

    ReplyDelete
  2. sa-ti traiasca si sa fie sanatos. are mami lui de unde ii cumpara hainute dichisite.
    matusica o sa i le aleaga :)

    ReplyDelete
  3. super sa fii in asteptarea nepotelului tau ,minunate hainute

    ReplyDelete
  4. ce haioase sunt, zilnic as cumpara haine pentru bebelusi

    ReplyDelete
  5. Eu mi le doresc pe toate.Nu stii ce sa alegi.

    ReplyDelete
  6. Angela PapadopoulosMay 23, 2013 at 1:39 AM

    imi plac toate,foarte frumoase

    ReplyDelete
  7. Bianca Roxana AniteiMay 23, 2013 at 1:39 AM

    O, da ce dragute sunt!!!!!As vrea sa am bebe mic mereu, numai de dragul hainutelor!

    ReplyDelete
  8. Stingaciu DanielaMay 23, 2013 at 1:42 AM

    in primul rand sa i dea Dzeu o nastere usoare surorii tale si un bebelus superb si sanatos. In al 2 le arand si eu as inebuni uitandu ma la atatea lucruoare faine,nici nu sti ce sa alegi,te compatimesc;)) dar sunt sigura ca vei face alegerea potrivita :P

    ReplyDelete
  9. Sa-ti traiasca. Cu siguranta toata lumea o sa-i aduca haine pe care nu o sa apuce sa le poarte:) Oricum asta e tot farmecul, dulapuri sa fie! Iar hainutele de aici sunt superbe, nici nu sti pe care sa le alegi.

    ReplyDelete
  10. gherasim gabrielaMay 23, 2013 at 1:48 AM

    superbe

    ReplyDelete
  11. Sa-ti traiasca ,sa-i dea D-zeu snatate si fericire in viata,si sa va bucurati de le si de toti cei care te inconjoara.Sunt foarte frumoase hainutele,pe gustul oricarei mamici

    ReplyDelete
  12. sa-ti traiasca foarte frumoase hainutele

    ReplyDelete
  13. felicitari pt nepotel
    :)

    ReplyDelete
  14. imi este asa drag sa vad hainute de bebelusi, toate sunt frumoase

    ReplyDelete
  15. foarte dragute lucrusoarele

    ReplyDelete
  16. Aluculesei BrindusaMay 23, 2013 at 3:23 AM

    ce frumusete de lucrusoare pentru cei mici gasim pe aceste saituri,multumim mult de ponturi ,cine stie cand avem si noi nevoie daca un pentru noi macar pentru cei dragi noua asa ca tie <3

    ReplyDelete
  17. Sa va traiasca copilasul si nepotelul sa se nasca sanatos!
    Acum sunt o multime de lucrusoare dragute! :)

    ReplyDelete
  18. sa-ti traiasca si sa fie sanatos nepotelul,sunt superbe hainutele,pupici

    ReplyDelete
  19. sa-ti traiasca si sa fie sanatos nepotelul,sunt superbe hainutele,pupici

    ReplyDelete
  20. super! pe 17 iulie a venit nepotelul meu pe lume

    ReplyDelete
  21. sa-ti traiasca , si sa fie sanatos :* hainutele sunt minunate :)

    ReplyDelete
  22. sa fie sanatos!

    ReplyDelete
  23. sa fie sanatos si sa va bucurati de el

    ReplyDelete
  24. sa fie sanatos si voinic!!!
    si eu voi fi matusa peste 4 lunite :X
    iti multumesc pt site caci am sa comand si eu ceva pt nepotelul meu...il cheama Mattia :X

    ReplyDelete
  25. […] spuneam intr-un articol precedent  ca o sa iau de pe site-ul micolino.ro cateva hainute pentru nepotelul meu. M-am hotarat intr-un […]

    ReplyDelete