Thursday, January 24, 2013

Declara-ti iubirea de Valentine's Day

Nu e bine sa risti sa nu-ti ajunga la timp cadourile de Sf. Valentin cand ai posiblitatea sa comanzi cadouri prin intermediul magazinului OnlineBijoux. De ce sa risti sa comanzi ceva care sa nu-ti placa? Mergi pe 100% daca comanzi de pe OnlineBijoux, magazin care pune accent pe calitate si pe relatia cu clientii. Este un site cu produse la indemana oricui si cu o diversitate foarte mare.

Eu nu cred ca trebuie numai in aceasta zi dedicata iubirii, sa ne aratam iubirea fata de cel iubit, ci in orice zi in care vrei sa-l surprinzi sau sa-i faci ziua mai frumoasa, dar asta nu ma impiedica sa-i arat cat de mult il iubesc si in aceasta zi speciala, imprastiind inimoare decupate si floricele peste tot. Insa, ceea ce l-ar emotiona pana la lacrimi cred ca ar fii ceva ce se gaseste in categoria bijuterii placate cu argint sau bijuterii de argint pe site-ul despre care v-am vorbit mai devreme.

Aceste bijuterii online stiu ca-i vor aduce macar pret de o secunda un zambet pe chipul lui frumos.  Sunt sigura ca nu intelegeti despre ce vorbesc, asa ca o sa va marturisesc la ce m-am gandit cu speranta ca nu-mi va citi acest articol, pentru a nu fii dezvaluita surpriza. M-am gandit la o verigheta de argint placata cu rodiu ce imita aurul alb, fiindca mi se pare o declaratie perfecta de iubire. De fapt, acest cadou ar avea si o semnificatie si un mesaj ascuns, dar fiindca e baiat istet sunt sigura ca isi va da seama fara sa-i zic ce vreau sa-i transmit, mai ales deoarece stie ce gandesc, ce-mi doresc fara sa-i spun asta, doar privindu-ma, iar uneori telepatic. Care e mesajul acestui cadou? Simplu, ca vreau sa ne apuce nunta de argint impreuna, sa ne bucuram de copilasul nostru minunat si de ce nu si de nepotei :).

Nu-i asa ca sunt foarte dragute? Si costa doar 75,24 Ron. Imi amintesc ca parintii mei cand erau la inceput si-au luat verighete din argint, fiindca pe atunci nu aveau bani. Iin timp si-au luat si de aur, iar iubirea lor a ramas la fel de frumoasa si speciala ca si la incepu. Impreuna au construit multe, au avut trei copii frumosi spun eu cu lipsa de modestie si si-au fost alaturi la bine si la rau. Un cuplu reusit, cum sper sa fim si noi peste ani!

Voi cum va veti declara iubirea si ce parere aveti de ideea mea?

18 comments:

  1. foarte frumoase si foarte ieftine

    ReplyDelete
  2. imi plac cuvintele tale de la sfarsitul postarii

    ReplyDelete
  3. mmmmm esti o romantica incurabila,asa ca mine:D ce sa zic altceva decat ,ca imi plac la nebunie verighetele,eu si sotul avem verighete de argint cu striatii si un mic santulet pe mijloc:) se cam aseamana cu cele de sus ,dar au fost muuult mai scumpe:D

    ReplyDelete
  4. aceste verighete minunate isi au locul alaturi de frumoasa declaratie de dragoste:Iti multumesc pentru ca existi in viata mea si pentru ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit.

    ReplyDelete
  5. Hihihi! Ma bucur ca mai am frati :). Iubirea e nepretuita :)

    ReplyDelete
  6. Pentru tinerii indragostiti spun cu toata convingerea 'ESTE SARBATOAREA ANULUI"!

    ReplyDelete
  7. ce frumoase sunt :X:X:X

    in 4 iulie knd implinim 3 ani de casnicie am sa iau si eu :D
    pupici

    ReplyDelete
  8. foarte frumos spus...eu cu sotul meu avem verighete de aur,nu cred ca iubirea consta in verighete de aur sau argint :) totul e sa-l iubesti pe cel de langa tine ;)

    ReplyDelete
  9. Sunt super frumoase si au preturi pentru toata lumea. :)

    ReplyDelete
  10. Si pentru cei mai in varsta, uneori :P

    ReplyDelete