Saturday, January 12, 2013

Meli Melo PreSpring Collection 2013- Lost Highway

Ati vazut noul comunicat de presa Lost Highway privind Meli Melo PreSpring Collection 2013?

Suna cam asa:

"Accepta provocarile acestui inceput de sezon si lasa treburile casnice deoparte! Poarta accesoriile vintage, tinuta cu influenta rock’n roll, imbinata cu elemente country si fii gata pentru o experienta de neuitat, la volanul unei masini glam&vintage! Lost Highway te asteapta!

O colectie inspirata de femeia glamour, lipsita de prejudecati, indragostita de stilul anilor ’50 si de masinile vintage. Ea traieste cele mai frumoase momente, abandonand indeletnicirile gospodaresti si alegand sa calatoreasca, insotindu-si alesul inimii, pe drumurile fara de sfarsit, ale Americii.

Masinile vechi, inca mai poarta viu aerul anilor ’50, pe sosea. Elementele grafice cu care sunt decorate, aripile, flacarile, dar si forma farurilor, reprezinta elemente de inspiratie pentru noua colectie.

Ea ramane pasionata de bijuteriile glamour, delicate, feminine, insa alege sa dea stilului ei o noua infatisare, combinand accesoriile vintage, cu detaliile noii colectii.

Flacarile sub forma de elemente grafice, piesele mecanice infatisand inele, coliere si cercei, contribuie la “an updated look”, la o aparitie indrazneata.

Detaliile, texturile si materialele contribuie si ele la look-ul indraznet, la design-ul accesoriilor neconventionale, la tinutele pregatite pentru aceasta escapada “once in a lifetime”: metale aparent neslefuite, texturi lucioase, plastic, cristale, piele.

Poti incepe noul sezon, planuind calatoria vietii tale! America si drumurile ei fara sfarsit sunt acum mai aproape ca niciodata.

Ziua de plecare: 15 ianuarie 2013

Destinatia: magazinele Meli Melo – Paris si online, pe www.melimelo.ro si www.melimelo.eu "

Eu una cred ca va egala colectia Anna Karenina prezentata de Anna Lesko, care a fost una din colectiile mele preferate de la Meli Melo si astept cu nerabdare noua colectie Lost Highway ce se va lansa marti, 15 ianuarie. Nu cred ca vor lipsi surprizele, ofertele si bineinteles nici bijuteriile minunate pe care abia vom astepta sa le luam pentru a ne defini tinutele.
Pana atunci va voi lasa sa va delectati cu cateva imagini din noua colectie si promit ca voi reveni cu detalii dupa lansare.



11 comments:

  1. Deci pot zice ca e superba tipa din poze :)) nici n-am mai observat bijuteriile :)oricum stiu ca meli melo are bijuterii si accesorii f dragute

    ReplyDelete
  2. Acsinte Lorena IsabelaJanuary 12, 2013 at 3:17 AM

    Da, la fel spun si eu :d superba!! :D

    ReplyDelete
  3. Foarte inspirata prezentarea acestei colectii.

    ReplyDelete
  4. BIANCA ROXANA ANITEIJanuary 12, 2013 at 4:13 AM

    Frumoasa prezentarea!;)

    ReplyDelete
  5. imi plac accesoriile Meli Melo sper ca noua colectie sa fie totusi mai accesibila fata de precedenta.

    ReplyDelete
  6. Imi plac mult accesoriile de la Meli Melo.Mi-am cumparat cateva anul trecut.

    ReplyDelete
  7. wow!!! eu una ador bijuteriile de la Meli Melo...sunt superbee!!!!

    ReplyDelete
  8. valeuuuuuuuuuuu ce mi faci tu mie.toate sunt bestiale:D <3

    ReplyDelete