Monday, November 18, 2013

Copilarie fericita

Pentru adulti lumea devine minunata atunci cand viata lor este inseninata de aparitia copiilor, o experienta minunata ce nu poate fi explicata, ci doar traita. Pentru copii o lume minunata este atunci cand sunt inconjurati de dragoste, atentie si jucarii care sa le stimuleze imaginatia si inteligenta.

 
Cand imi amintesc de copilaria mea devin melancolica...
Am avut o copilarie fericita, parinti iubitori si cateva jucarii pe care le imparteam cu sora mea: 4-5 papusi, o bucatarie pentru ele si un pian micut primit de la bunicul meu la care tineam enorm. 
Ce vremuri! Nu trebuia sa muncesc ca sa obtin bani pentru ce vroiam, un zambet dat parintilor si bunicilor si era de ajuns sa obtin ceea ce-mi doream.
Ne jucam cu papusile, le faceam de mancare, incercam sa le facem rochite fara urma de talent si dupa ce vedeam cat material am irosit, ceream ajutorul mamei care in viziunea noastra era o adevarata creatoare de moda. Cantam la pian si toata lumea din jur se distra teribil, pentru ca eram haioasa, desi nu aveam ureche muzicala si totusi imi doream ceva, ceva la care am visat, dar nu s-a materializat si nici nu stiu macar daca exista pe atunci: o papusa baietel si o casuta pentru el si pentru Barbie.
Acum, imi retraiesc copilaria alaturi de baietelul meu, ma joc alaturi de el cu acelasi entuziasm cu care se joaca un copil si ma bucur de cate ori il vad fericit atunci cand primeste o jucarie noua.
Aseara i-am scris mosului ce ne dorim, nu din alt motiv, dar e Black Friday pe 29 noiembrie la Bestkids si trebuie sa ne gandim si la buzunarele bietului mos care are atatia copii de multumit...

http://www.bestkids.ro/c-7-jucarii-si-jocuri.aspx


"Draga mosule,


 Acum, nu stiu sa scriu pentru ca am aproape 5 ani. M-a invatat mami cateva litere pe tabla, da' sa sti ca rade de mine ca fac liniile "pana-n China", nu prea e cuminte si nu ma asculta mereu, s-o ierti totusi ca scrie scrisoarea pentru mosu in locul meu, plus ca mi-a aratat pe calculatorul ei o multime de jucarii grozave, asa ca stiu exact ce vreau
Am fost baietel cuminte, o ascult pe doamna la gradi' si iau numai fete zambarete, am invat multe lucruri noi si mi-am facut o multime de prieteni. Cand o sa-mi aduci jucariile o sa te salut in engleza, nu am invatat sa spun "Buna, mosule!", da' o sa o intreb pe doamna...
Dupa cum vezi, merit tot ce-mi doresc.
Mami zice ca e ... o zi cand cumperi mai ieftin pe Bestkids, asa ca nu te uita la cat costa acum, uita-te cand zice mami, ca sa nu zici apoi ca-ti cer prea multe.
Vreau un banc de lucru pentru copii si am pus-o pe mami sa-ti puna si poza ca sa sti de care sa-mi iei.
http://www.bestkids.ro/p-6643-banc-de-lucru-deluxe-pentru-copii.aspx
 E de acord si ea, ca zice ca am prea multa energie si fie vorba intre noi, dar dupa ce se joaca cateva ore cu mine oboseste, plus ca uneori mai are si treaba. O mai ajut si eu, insa mai trebuie sa ma mai si joc, ca sunt copil, asa-mi zice tataie...
Te rog eu mult mosule sa mi-l iei ca e grozav, are sertarase in care sa-mi pun eu ce vreau, burghie, suruburi, ciocane, surubelnite si cate si mai cate. O sa am de lucru toata ziua!
As mai vrea si un set de tobe, neaparat cu Ben 10, ca doar sti ca vreau sa fiu erou ca el. Daca mi-o iei, pot sa-mi fac formatie cu Fabi, prietenul meu. O sa fim mai tari decat Nevastuica Rock si poate la anu' o sa-ti cantam si tie...
http://www.bestkids.ro/p-21947-set-tobe-sencilla-ben-10.aspx


Sa nu uiti sa-i iei si verisorului meu ceva, el e mic si nu stie ce vrea, da' eu zic ca o sa-i placa o jucarie pentru bebelusi vesela si colorata, cum e caracatita asta. Mami zice ca face si sunete, asa ca sa i-o iei, ca e frumoasa.
http://www.bestkids.ro/p-11072-play-and-grow-octotunes-activity.aspx


Stai, ca mai spune mami ceva: "Pregateste-te pentru ofertele de Black Friday de la Bestkids! Pe 29 Noiembrie vei avea parte de surprize placute din partea magazinului tau preferat de jucarii si accesorii pentru copii!


Te pup, mosule si te astept cuminte cum ma sti!


                                                                                                                                                            Mario"

Acesta a fost doar unul din momentele petrecute alaturi de ingerasul meu si vor mai urma o multime de astfel de clipe in care sufletul meu va fi invadat de fericire si in care ochii mei plini de mandrie il vor privi cu dragoste.

Aminti-va sa le faceti copiilor vostri o copilarie fericita asa cum ati avut-o si voi sau asa cum v-ati fi dorit sa o aveti!

25 comments:

  1. Super frumos,asa ne aducem aminte de copilarie cu mult drag.

    ReplyDelete
  2. Nimic nu face mai fericit un copil decat jucariile si atentia parintilor sai ...

    ReplyDelete
  3. Cu totii ne amintim de copilaria noastra cind nu existau atitea minunatii de jucarii.Acum,cind daruim copiilor nostri jucarii,bucuria lor ne face sa intram din nou in lumea minunata a copilariei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sunt un copil mai mare, ma joc alaturi de el, ba chiar si pe topogan ne dam impreuna :)

      Delete
  4. Pai draga Moshule...eu am citit aici o scrisorica minunata e unui copilas si mai minunat...eu as zice sa-i aduci tot ce-si doreste,dar mai ales sanatate si iubire,fericire si noroc...si fireste sa nu uiti cumva de verisorul mititel care are nevoie de jucarii pufosenii..Multumesc Moshule :*

    ReplyDelete
  5. Ce poate fi mai placut decat sa aduci un zambet fe fata copilului tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu cred ca exista nimic care sa se compare cu acest sentiment :)

      Delete
  6. Este minunat sa poti aduce bucurie unui sufletel nevinovat...

    ReplyDelete
  7. Si eu am avut o copilarie fericita,fericita sunt si acum ,am o familie frumoasa dar ma simt in continuuare copil ,astept cu drag sarbatorile,sa impodobesc bradul,am aceleasi sentimente ,nu m-am schimbat

    ReplyDelete
  8. foarte frumoase aceste jucarii care aduc zambetul copiilor

    ReplyDelete
  9. FRUMOASE JUCARII IMI ADUC AMINTE CU DRAG DE ANI COPILARIEI

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Nu sti ce sa alegi, copiii aleg mai repede decat noi :)

      Delete
  11. Foarte frumoasa scrisorica Mosule,sper sa-i aduci baietelului jucariile dorite pentru ca fost cumintel si le merita!Sa nu uiti nici de verisorului,te rog!

    ReplyDelete
  12. frumos! mi-ai "smuls" un oftat si un zambet, cu gandul la copilarie!

    ReplyDelete
  13. Draga mosule anul asta ai de lucru nu gluma,si eu am trei baietei si cam aceleasi dorinte au si ei ;)) sunt superbe jucariile exact pe gustul oricarui baietel:)

    ReplyDelete