Wednesday, November 27, 2013

De ziua mea sunt sexy

“Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia şi de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta” -Emanuel Swdenborg


Ma uit la el de ore in sir, e  fermecator, delicat si cu cat il analizez mai mult, cu atat sunt mai convinsa ca a fost creat special pentru mine. Nimic nu e mai important pe lume decat iubirea, daca iubim si suntem iubiti avem totul si impreuna putem cladi si infaptui orice dorinta arzatoare.

De cele mai multe ori, lucrurile care tin de dragoste sau iubire au exact valoarea pe care noi o investim in ele, motiv pentru care, desi multe femei se sfiesc sa recunoasca, trebuie sa mentinem vie flacara pasiunii, pentru ca atractia si seductia isi au rolul lor intr-o relatie.

Imi iubesc cu tarie barbatul care ma saruta in fiecare dimineata si nu ma sfiesc să-i arat acest lucru fara frica. Deja visez la noaptea zilei mele onomastice, o noapte pe care sa o petrecem doar noi doi, inca o noapte care sa ne faca sa oftam de dragoste.

Ce conteaza ca este ziua mea si il surprind eu pe el? In dragoste totul este permis.

 Ma pregatesc inca de acum, profitand de reducerile din ziua de 29 noiembrie, Black Friday, de pe site-ul SevenSins ca sa-mi cumpar un babydolls menit sa transforme acea seara intr-una extrem de fierbinte. Muzica in surdina, inimioarele din petale de trandafir si mancarea lui favorita vor intregi acest decor romantic si ii vor prelungi agonia, facandu-l sa ma doreasca din ce in ce mai mult, exact ca la inceput...

Dar oare pentru care sa optez, pentru ca toate imi plac la fel de mult sau poate ar trebui sa le achizitionez pe toate si pentru serile care vor urma?

Hmmm, babydoll Livia! Culoarea sa este electrizanta, vie, puternica si placuta privirii, dantela neagra in combinatie cu tulle turcoaz semitransparent, decolteul adanc si fundita satinata dintre cupe vor fi ingredientele principale in a provoca o seara de vis.

http://www.sevensins.ro/babydolls/avanua/livia/


Sau poate acest babydoll Lisa din tulle in culoarea pasiunii, de un rosu seducator in combinatie cu dantela neagra delicata, cu o fundita satinata si volanase jucause, imi va crea o aparitie speciala, irezistibila.


O alta optiune ar fi acest babydoll Melanie, de un negru seducator, elegant, dar atat de sexy! 

http://www.sevensins.ro/babydolls/chilirose/cr-3464-babydoll-plus-string-black/

Astept cu nerabdare reducerile de pe site, ca sa ma decid ce achizitionez, insa de un lucru sunt sigura, orice voi alege in ochii lui voi straluci si vom avea o noua noapte a noastra...



Devino fan-ul paginii SevenSins si descoperi super oferte de Black Friday!

1 comment: