Friday, December 20, 2013

Cum să-ţi promovezi afacerea din lemn

 "El ia din codru-o rămurea
Căci codrului nu-i pasă
Dar azi un lemn, mâine-o surcea
Îşi face omul casă." - Vintilă Nicu

În viaţa de zi cu zi cu toţii folosim lemnul, ne-am obişnuit atât de mult cu el, încât nici nu băgăm de seamă adevărata industrie care se află în spatele lui. Cererea de lemn este mare, atât în ţară cât şi pentru export. Fie că vorbim de lemn de foc, de lemn ca materie primă sau ca produse finite, acesta este un produs extrem de căutat, el slujeşte omului ca un supus loial gata să-i satisfacă acestuia nevoi de tot felul.

Iubesc natura la fel de mult cum iubesc viaţa, de aceea toate informaţiile legate de producatori, vânzători şi cumparători de lemn mi le iau de pe cel mai mare portal online din Romania - AfaceriLemn.ro, care promovează firmele serioase şi responsabile din industria prelucrării lemnului, departe de acţiunile reprobabile ale diverşilor intermediari care au defrişat pădurile fără simţul răspunderii.

Mă interesează toate informaţiile oferite de acest site, pentru că de ceva vreme cochetez cu ideea de a demara o afacere de succes. Îmi trebuie doar puţin curaj pentru a-mi realiza un mic atelier în care să creez mobilier din lemn, pentru că afacerea de care vorbeam va avea ca obiect principal de activitate fabricarea de mobilă, o activitate placută, zic eu, care-mi poate pune în valoare talentul, imaginaţia şi măiestria. 

Sunt conştientă de competiţia acerbă de pe piaţă, dar în viaţă trebuie sa-ţi asumi riscuri pentru a putea câştiga şi cred cu tărie că dacă îţi place ceea ce faci roadele nu vor întârzia să apară.

Pentru asta însă, îmi trebuie material lemnos şi un minim de cunoştinţe de prelucrare, că de pasiune cu siguranţă nu duc lipsă. 

În primul rând am nevoie de utilaje lemn, vopsele, diluanţi, lac, adezivi şi bineînţeles materie primă, în principal cherestea


M-am uitat la diverse filmuleţe de pe youtube ca să vad cum se face mobila, m-am documentat, mi-am făcut diverse planuri de afaceri, aşa că nu-mi rămâne decât să pun în aplicare acest proiect pe care-l voi promova şi eu bineînţeles tot pe AfaceriLemn.ro. 



Dacă vreţi şi voi să vă promovaţi afacerea din acest domeniu, aveţi aici mai multe informaţii legate de site-ul menţionat de mine:

"Despre AfaceriLemn.ro:
AfaceriLemn.ro este cel mai mare portal Internet de afaceri al industriei lemnului din Romania, reprezentand interesele a peste 50 000 de cumparatori si producatori de produse din lemn, cu un numar mediu de 250.000 de vizitatori unici / luna!
Prin AfaceriLemn.ro – Bursa pentru industria lemnului, putem acoperi orice nevoie a dvs. de promovare la un inalt nivel calitativ si cu impact ridicat. Fiecare partener este important pentru noi si cautam permanent sa ne adaptam oferta media necesitatilor particulare ale fiecarei companii, oferind solutii eficiente si mai ales competitive.
AfaceriLemn.ro cuprinde peste 70.000 de oferte de vanzare/cumparare atat pentru piata interna, cat si pentru cea externa, pentru produsele acestei industrii: cherestea, mobila, busteni, panouri, PAL, binale, case lemn, furnir, parchet, semifabricate, frize, panouri masive din lemn etc.
Zilnic, sunt listate peste 50 de noi cereri si oferte!"

Până voi reuşi să pun pe picioare afacerea, voi lucra la o serie de proiecte, ca să mă asigur că în momentul lansării totul va fi perfect.

Nu uita că dacă natura ne iubeşte şi are grijă de noi, trebuie să-i fim recunoscători şi să avem şi noi grijă de ea! E simplu, trebuie doar să vrei SĂ FI RESPONSABIL...

1 comment: