Thursday, June 18, 2015

Reduceri de 40% la bijuterii pe OnlineBijoux

Orice femeie se simte bine cand face cumparaturi, iar eu nu fac exceptie. Cand vine vorba de bijuterii, imi cumpar intotdeauna bratari si cercei. Imi plac si inelele, dar mi s-ar parea ciudat sa mi le cumpar singura....

Uneori ma folosesc de cercei pentru a-mi completa o tinuta, alteori prefer sa nu port nimic in urechi si sa-mi accesorizez imbracamintea cu o bratara, depinde de zi si de efectul pe care vreau sa-l obtin. Le aleg cu grija pentru ca sunt constienta ca de cele mai multe ori succesul sau esecul unui outfit consta tocmai in alegerea accesoriilor potrivite. De cand ma stiu am fost adepta cerceilor cu pietre zirconia sau cu perle, care de altfel intotdeauna au atras atentia si admiratia celor din jur. Sunt finuti, unici si ma reprezinta ca stil...

Magazinul OnlineBijoux are bijuterii argint si bijuterii placate cu aur pe gustul meu, dar si bijuterii handmade deosebite si ceasuri. Daca sunteti adeptii chilipirurilor, poate ca ar trebui sa vedeti ofertele din categoria lichidare stoc. Sunt divine si preturile lor sunt extrem de mici si de avantajoase. Trebuie sa recunosc insa ca reducerile intotdeauna ma fac sa scot mai multi bani din buzunar decat imi propun sa cheltuiesc, pentru ca imi cumpar tot ce-mi place la pret redus. Sa fie oare asta doar problema mea sau orice om e atras de preturile reduse? Judecand dupa imbrancelile care ni se arata la stiri cand sunt promotii in supermarketuri, cred ca nu sunt singura, diferenta e ca eu nu ma imping si stiu ce vreau sa cumpar, nu doar un lucru mai ieftin, pe care-l cumpar doar pentru ca e la reducere.

Privind din prisma faptului ca toate produsele din outlet sunt reduse cu 40%, nu cred ca e o crima daca pe langa bratara care mi-a captat interesul, sa-mi achizitionez si o pereche de cercelusi care costa mai putin de 19 lei, mai ales daca fac o economie de  aproximativ 94 de lei punandu-le in cosul de cumparaturi pe ambele.



 Voua ce produse aflate la reducere va plac?

No comments:

Post a Comment