Tuesday, September 29, 2015

Un somn sanatos pentru un corp sanatos

Dupa parerea mea nu este suficient sa dormi, ca sa poti spune ca intr-adevar te-ai odihnit. In zilele noastre, adevarata odihna a devenit un lux si in profida faptului ca noaptea ar trebui sa aluneci in lumea somnului pe o saltea confortabila, iti petreci noptile in fata monitorului lucrand. E timpul sa spui "TIME OUT" si sa faci loc in viata ta pentru un somn de calitate, pentru a evita degradarea starii de sanatate si pentru a dispune de energia necesara derularii activitatilor din ziua urmatoare. Daca vrem sa ne bucuram de relaxare, este important de stiut ca nu este suficient doar acest prim pas, ci trebuie sa alegem cu grija salteaua care ni se potriveste, fiindca in caz contrar riscam sa ne trezim cu dureri de spate si indispusi.

Eu nu prea am reusit sa ma odihnesc in adevaratul sens al cuvantului de cativa ani buni, pana cand nu m-am cazat la un hotel de pe litoralul Marii Negre, si asta nu pentru ca eram in concediu, ci datorita saltelei. Am fost atat de uimita de faptul ca in cele din urma m-am putut odihni, incat am intrebat la receptie ce fel de saltele au. Initial, receptionera a fost uimita de intrebarea mea neasteptata, dar mi-a raspuns cu amabilitate ca de curand s-au gandit sa inlocuiasca vechile saltele cu altele noi. Nu si-a continuat ideea, dar nu m-am lasat pana nu am obtinut raspunsul asteptat. In cele din urma mi-au spus ca au optat pentru saltele cu memorie si ca le-au achizitionat de pe site-ul Green Future.

La teorie se spune ca toti suntem buni si desi stiam ca salteaua trebuie sa fie elastica si tare, sa absoarba umezeala in timpul verii si sa se incalzeasca cu usurinta iarna, ca trebuie sa ofere sustinere si relaxare coloanei vertebrale, sa nu fie nici prea dura, nici prea moale si sa favorizeze o circulatie corecta a sangelui, nu am reusit sa descopar care este acea saltea care intruneste toate aceste conditii, dar acum stiam: salteaua cu memorie.

Pentru ca vreau sa prelungesc durata de viata a acestei saltele, o sa cumpar si o protectie pentru saltea, iar ca somnul sa fie exact asa cum mi-am dorit o sa am grija sa cumpar pentru toti membrii familiei si cate o perna de memorie, nu ar strica nici niste lenjerii noi de pat din 100% bumbac. Realizez insa ca lista de cumparaturi s-a marit si imi dau seama ca va dura pana le voi achizitiona pe toate. Un gand imi vine in minte: "Of, Doamne! Daca s-ar putea sa castig macar salteaua!". Ma consolez cu gandul ca visele pot deveni realitate, iar daca nu, le putem ajuta noi sa se implineasca.

Sa aveti parte de un somn odihnitor si sa va gasiti echilibrul in viata de zi cu zi!

No comments:

Post a Comment