Tuesday, October 13, 2015

Schimb zidurile, pastrez mobila

Nu sunt genul de persoana care vrea sa aduca o imbunatatire casei sale si sa nu stie de unde sa inceapa, eu detin toate informatiile necesare pentru a lua cea mai hotarare si a ma simti confortabil in casa mea. Probabil ca unele persoane m-ar considera atipica, dar eu consider echitabila decizia mea de a schimba zidurile si de a pastra mobila.

Locuiesc intr-un bloc construit in anii comunismului, iar blocurile de beton au fost realizate prin turnare, ceea ce face zidurile mai putin flexibile decat cele construite din BCA-uri si mai putin rezistente in cazul cutremurelor. As fi dat orice sa am zidurile realizate din BCA-uri Macon, pentru ca sunt sigura nu m-as fi confruntat cu atatea probleme cum ar fi igrasia, faptul ca zidurile sunt strambe sau ca mi-au aparut crapaturi in ziduri si in tavan la numai cateva luni dupa ce am zugravit.

Poate ca nu sunt eu experta, dar din aceasta cauza vreau sa optez pentru sistemul de zidarie Macon Casa Plus, fiindca stiu ca voi beneficia de consiliere tehnica si suport de la o echipa de experti, ce se evidentiaza prin: responsabilitate in tot ceea ce fac, respectul acordat fiecarui client, performanta in productie, dedicare si devotament, care se lauda cu cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste materialele de constructii si care tin la mediul inconjurator la fel de mult pe cat tin si eu.
Sunt o multime de lucruri care ma incanta la noile ziduri din BCA Macon. Stiu de la un unchi care si-a facut casa din astfel de BCA-uri, precum si de la un prieten care are firma de materiale de constructii ca voi avea partea de un confort termic ridicat fara sa fie nevoie sa-mi izolez casa. Ce-mi pot dori mai mult decat racoare vara si caldura iarna, fara costuri suplimentare, ci un consum redus de energie!? Daca mai adaug protectia maxima in cazul incendiilor, siguranta in cazul cutremurelor, confortul fonic si faptul ca in procesul de fabricatie mediul inconjurator nu are de suferit, atunci descopar fara prea multa bataie de cap ce inseamna protectia la puterea a 7-a despre care mi s-a tot vorbit.

Vreau sa fac un prim pas pentru a ma simti in sfarsit "acasa", sa ma bucur de confort si de siguranta zi de zi!

2 comments:

  1. Eu am un principiu. Prefer sa dau banii pe orice, mai putin pe medicamente, iar daca o casa e construita sau renovata cu materiale de proasta calitate si apare igrasia, atunci treptat apare si boala. Eu sunt foarte sensibila, iar in ultimii ani m-am ales si cu diverse alergii. Asa ca acord o mare importanta materialelor de constructie.

    ReplyDelete
  2. igrasie? :( nooooo...am 1000 de alergiiiii

    ReplyDelete