Monday, May 30, 2016

Avantajele creditului rapid de la Telecredit

Auzeam deseori in stanga si in dreapta, pe la cunostinte de ale mele ca se descurca cu banii oricand au nevoie de o suma in plus, deoarece au ca ajutor de nadejde Telecredit – imprumuturi rapide.

Initial am ezitat cand am auzit de un imprumut facut la o institutie financiara
(Telecredit este o insitutie financiara, dar atentie, nu este o insitutie bancara). Mai apoi, mi-am zis ca cel mai bine ar fi sa intru pe site pentru a vedea exact cum ar decurge lucrurile daca as vrea si eu un imprumut sigur si rapid.

Din ceea ce am gasit pe site, m-am lamurit in totalitate cu privire la absolut orice
aspect. M-am gandit sa impartasesc si cu voi avantajele unui credit rapid nebancar.
  • Institutie nebancara
Faptul ca Telecreditul este o insitutie nebancara, mie imi convine. Doar cand aud de banci simt o stare de disconfort. La Telecredit iei legatura direct cu creditorii, nu cu brokeri sau intermediari.
  •  Suma pe care o pot imprumuta
Ei bine, suma pe care o pot imprumuta pentru prima data e de doar 500 de lei, insa, la urmatorul imprumut voi putea lua o suma si mai mare, de maxim 1500 lei. Din punctul meu de vedere e o suma rezonabila. La urma urmei vorbim de un credit pe care il faci pe maxim 30 de zile.
  •  Banii sunt virati rapid in cont
Ma incanta faptul ca procedura e una foarte simpla. Iti faci cont, iti treci datele, incarci documentele necesare si in cel mai scurt timp ai banii. Uneori chiar nu poti amana anumite cheltuieli cu vreo saptamana. La Telecredit banii ajung in cont rapid.
  •  Nu exista comisioane si taxe ascunse
Un alt aspect de care eu personal sunt multumita. Stiti doar cum e la banci. Nu sunt spuse de la inceput chiar toate informatiile si te trezesti ca ai de platit taxe ascunse si comisioane aberante. Nu e cazul si la Telecredit.
  • Nu conteaza daca ai alte credite la banci 
Nu intelegeam cum prietenii mei pot face un credit rapid, din moment ce au rate de ani de zile la banci. Apoi, am inteles de ce. La Telecredit nu conteaza daca ai sau nu rate la alte banci. Important e doar sa ai actele necesare si sa ai la timp in cont banii pe care trebuie sa ii restitui.

Daca vrei sa afli mai multe despre Telecredit, intra pe site. Ai toate informatiile necesare disponibile.

No comments:

Post a Comment